• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Denna korre står just nu på Subway med en Rosé guld Hublot skeleton.
Baserat på hur snubben ser ut så säger jag råfejk...
20151009_121810.jpg
Nä, men jag skulle nog också ha gissat på att den är falsk, hehe
Snillen spekulerar...

Känns lättare att döma någon i sina vanliga kläder.

Du verkar lite lätt stött...

Kan göra dig gladare med att jag såg en två tons Datejust på hotellet igår samt en Cartier Santos på länk i helguld igår.
Stor golf turnering som pågår här men jag är i överlag mycket missnöjd på klock utbudet.
En av säkerhetsvakterna med en Tissot bar finare ur än många av golfproffsen :bag:

Du verkar lite lätt stött...

Kan göra dig gladare med att jag såg en två tons Datejust på hotellet igår samt en Cartier Santos på länk i helguld igår.
Stor golf turnering som pågår här men jag är i överlag mycket missnöjd på klock utbudet.
En av säkerhetsvakterna med en Tissot bar finare ur än många av golfproffsen :bag:
Tycker att man ska akta sig innan man kastar ur sig att någon ser förjävlig ut. :)

I min värld är det ett ganska intressant fenomen, med klädsel och hur man blir bedömd. Lyssnar man till de som säljer extrema lyxföremål (bilar, båtar, fastigheter etc), så är det inte sällan de säljer till folk som ser "förjävliga" ut.

Såg en trevlig Seiko skx007 på bussen idag. Har varit lite skeptisk till de japanska klockorna men de känns mer och mer lockande desto djupare man kommer in i ämnet på något vis

Ser i skrivande stund en man i 40-45 års åldern med en Hublot BB i roséguld på sats.. Hade jag aldrig vågat :-I

Igårkväll:
Hovmästare i Göteborg som var sjukt trevlig rockade vintage tvåtons Datejust. Hänvisade oss till systerkrog då det var fullt på det stället, möts här av en annan hovmästare, minst lika trevlig, med vit stål-Daytona :)

Senast ändrad:
Har inte ens sett mina egna klockor idag men jag har sneglat på denna hela dagen.

iWatch_zpssq5f9jan.jpg

Jag brukar kalla den för iWatch föregångare...

Tillbaka
Topp