Denna korre står just nu på Subway med en Rosé guld Hublot skeleton.
Baserat på hur snubben ser ut så säger jag råfejk...
Snillen spekulerar...Nä, men jag skulle nog också ha gissat på att den är falsk, hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna korre står just nu på Subway med en Rosé guld Hublot skeleton.
Baserat på hur snubben ser ut så säger jag råfejk...
Snillen spekulerar...Nä, men jag skulle nog också ha gissat på att den är falsk, hehe
Känns lättare att döma någon i sina vanliga kläder.
Tycker att man ska akta sig innan man kastar ur sig att någon ser förjävlig ut.Du verkar lite lätt stött...
Kan göra dig gladare med att jag såg en två tons Datejust på hotellet igår samt en Cartier Santos på länk i helguld igår.
Stor golf turnering som pågår här men jag är i överlag mycket missnöjd på klock utbudet.
En av säkerhetsvakterna med en Tissot bar finare ur än många av golfproffsen
Vart såg du explorern? Kan ha varit jagI stan i Göteborg igår där jag såg en bratte, en sub date, en sub ni date, en Explorer 2, och iwc och min egen sd då
Håller med dig, finns ingen ursäkt för det.Jag går iallafall inte med mjukisbyxor
/
Vasastan?Igårkväll:
Hovmästare i Göteborg som var sjukt trevlig rockade vintage tvåtons Datejust. Hänvisade oss till systerkrog då det var fullt på det stället, möts här av en annan hovmästare, minst lika trevlig, med vit stål-Daytona
Skäms för att erkänna att jag också såg det men "hustrun kollade på sändningen"Chris hade sin Paul newman daytona idag såg jag. Och Daniel hade en gulguldsdressare på sig. Kunde inte artbestämma den dock
Restaurang Bon- DaytonaVasastan?
Caleo hade riktigt bra tonfisk sist jag var där! Missa dock klockorna...Restaurang Bon- Daytona
Restaurang Caleo- Datejust
Tyvärr fullt på båda ställena, men kommer lätt äta på båda i framtiden tack vare hovmästarna
Då såg du mig när de gick ut ur kyrkan också.Skäms för att erkänna att jag också såg det men "hustrun kollade på sändningen"
Satt inte hela tiden, var tvungen att fixa lite i garaget.Då såg du mig när de gick ut ur kyrkan också.
Kungens stabschef har fö en aqualand. Och en av soldaterna i häcken hade en 14060 på sigSatt inte hela tiden, var tvungen att fixa lite i garaget.
Nu blev man ju tvungen att snabbspola på play, fan ta dig.
En 14060 i häcken? finns det bild?Kungens stabschef har fö en aqualand. Och en av soldaterna i häcken hade en 14060 på sig
Den sparar vi till hyllan broder En 14060 i häcken? finns det bild?
Vart såg du explorern? Kan ha varit jag
Då kan jag somna lugnt och vet att du levererar.Den sparar vi till hyllan broder 
IckePå Spiga