• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Ett stycke svart Seamaster med en antagligen jävligt lång sifferkombination i reffen på en installatör från Götlabörg på besök hos oss. Förra gången rockade han en 116710.
 
Förvisso, en man som bär damaccessoarer säger ofta mycket om mannen. Dessutom ser bezeln lagom ljusblå ut jämfört med tavlan vilket får mig att höja ögonbrynen jämfört med en keramiskt 116613, samtidigt som boetten är för tjock jämfört med en 16613. Hur rullar jag? Ja det vet i fåglarna, men sällan bärandes kvinnliga attiraljer.

Helhetsintrycket ofta säger mycket om en människa så skall man knappast "skita i vilket armband han har på sig". Klockan är fake. Basta.
Man jiddrar inte med E38B12... :cigar:
 
Suttit med vår ägare idag och hans högra hand (Controller) båda i 70-års åldern, båda med Datejust TT på jubilee...
 
Gick fram till en brud precis och trodde det var en no date sub men vissade sig vara en ur och penn klocka! Blev ändå att jag sa "va snygg klocka". Blev ironiskt men det vet ju inte hon!
 
Tillbaka
Topp