Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken tid och stad var detta? Hade nämligen min på mig idag på ett möte på morgonen i StockholmRolex gmt Rootbeer dök upp på ett möte idag.
Solna kl 11.00Vilken tid och stad var detta? Hade nämligen min på mig idag på ett möte på morgonen i Stockholm![]()
då var det inte jag..... Sickla kl 9!Solna kl 11.00![]()
En annan gång kanskedå var det inte jag..... Sickla kl 9!
Hehe, din nya kommentar under nicket.. Våra admins är på alertenI den här stan ser man nästan aldrig roliga klockor...![]()
Det är för att du undviker migI den här stan ser man nästan aldrig roliga klockor...![]()
Nädå det gör jag icke..Det är för att du umdviker mig
Om inte minnet sviker dig, vet du var jag jobbar. Kom förbi på en fika!Nädå det gör jag icke..har knappt någon egentid.. Är det inte jobbet så är det familjen...
Jo jag tror jag minns. Har du införskaffat något roligt på senaste?Om inte minnet sviker dig, vet du var jag jobbar. Kom förbi på en fika!
Blåtavlad 16613, den har du inte klämt på. Vi har båda fallit in i Rolexträsket....Jo jag tror jag minns. Har du införskaffat något roligt på senaste?
Man jiddrar inte med E38B12...Förvisso, en man som bär damaccessoarer säger ofta mycket om mannen. Dessutom ser bezeln lagom ljusblå ut jämfört med tavlan vilket får mig att höja ögonbrynen jämfört med en keramiskt 116613, samtidigt som boetten är för tjock jämfört med en 16613. Hur rullar jag? Ja det vet i fåglarna, men sällan bärandes kvinnliga attiraljer.
Helhetsintrycket ofta säger mycket om en människa så skall man knappast "skita i vilket armband han har på sig". Klockan är fake. Basta.
Hehe, gubbigare kan det knappast bliSuttit med vår ägare idag och hans högra hand (Controller) båda i 70-års åldern, båda med Datejust TT på jubilee...
Nu har jag fått på mesh-länken, skall försöka få knäppt en bild i morgon !och jag såg en Knutte Gadd som satt på @Equilibrium![]()
Jag kan tänka mig att mesh funkar bra med Knutte!Nu har jag fått på mesh-länken, skall försöka få knäppt en bild i morgon !
Solna kl 11.00![]()
Det var hyggligt av dig. Men jag är i uthyrningsbranschen inom byggsektorn.Hmmmm - jag har lånat ut min kära Rootbeer till en kompis som jobbar i sportbranschen med kontor Solna..