Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var en transocean kanske?en 116710
BTW, satt i möte med en herre förra veckan som sportade en helgulds-Breitling.
Den var clean (inte såå plottring) för att "vara en breitling" och såg jävligt snygg ut. Svart urtavla. Någon som har en aning om vad det kan ha varit? (Frågade ej).
Vad säger du då?Botten är nådd, en kollega på jobbet visade upp sin kopia av en DW
Kostar inte en äkta sådan typ 1500:-?Botten är nådd, en kollega på jobbet visade upp sin kopia av en DW
Hehe, jag anlade stenansikte.Vad säger du då?
"Mmm Jättefin, grattis"?
Jo, men med tanke på att den kostar ett par tjugor att tillverka så är det klart att även en "kopia" som säljs för 299 ger bra pengar...Kostar inte en äkta sådan typ 1500:-?
Botten är nådd, en kollega på jobbet visade upp sin kopia av en DW
Jo, men med tanke på att den kostar ett par tjugor att tillverka så är det klart att även en "kopia" som säljs för 299 ger bra pengar...
Hon sade att hon betalt 8 dollar för den, därigenom fattade jag att den inte var kosher.Jo men frågan varför man köper en kopia på en sådan "billig" klocka. Även imponerande att lyckas se att det var en kopia..
Hon sade att hon betalt 8 dollar för den, därigenom fattade jag att den inte var kosher.
Jag hade inte sett att den var fejk, har inget till övers för denna sk klocka.