Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara och gå till AD och beställa, jag går i god för att TT-subc är underbar att ägaEn student på mitt universitet kör med en två-ton sub från 2011. Har fått klämma och känna lite på den ett par gånger. Man blir lite sugen faktiskt.
Byter du chef på veckobasis?Min chef denna vecka, kvinna, sportar en riktigt fin JLC Reverso på länk.
Klarar ju inte av att behålla ett jobb längre än så Skämt åsido så studerar jag vanligtvis, men jobbar extra denna vecka!Byter du chef på veckobasis?
Försökte också det där med att gymma med klockan..En gille på gymmet tränade men sin TT sub. Han gick senare fram och frågade om jag var klar med en maskin och då frågar jag "att du vågar träna med den klockan". Var på han säger att han aldrig tar av den. Ändå skönt men människor som vågar använda grejerna i ALLA situationer!