Pam 112 på bussen idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, har faktiskt lugnat mig nu. Förutom att jag alltid tycks få nya hairlines på spännet efter varje utgång (slår för hårt i bardisken?).Vad är det med dig och att plåga den stackars Speedyn?
Undrar jag med faktiskt. Just denna gång hade jag tyvärr glömt ta av mig den innan jag kom till gymmet.Varför träna?
Om man måste, varför har man klockan på sig då ? haha
Två ytterst relevanta frågor.
En klocka jag kan tänka mig man blir riktigt glad av att se utanför KSHjälpte nyss en kvinna med att köpa skor till spinningen, hon hade en 116506... Underbart vackert!
Jag höll på att kissa på mig!En klocka jag kan tänka mig man blir riktigt glad av att se utanför KS
Vilken trevlig attityd! Vad kul!En militäranställd med Panerai Luminor köpte 2 tröjor (gröna ) precis.
Och när jag uppmärksammade hans klockval, så tog han av sig den och gav den till mig, att testa! schysst!
Mycket!Vilken trevlig attityd! Vad kul!
Får en fråga vad du själv hade för trevligt på armen idag?Mycket!
Samma sak hände en gång för en månad sedan. Samma situation men jag fick en Tudor Pelagos i handen