Tampa_blord
Silver
Haha fan vad kul, för det gör jag också!
Vi får köra en gtg på macken med U1 och Speedymannen någon dag!
Haha lätt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha fan vad kul, för det gör jag också!
Vi får köra en gtg på macken med U1 och Speedymannen någon dag!
Hur många rullar det i Stockholm? Jag har sett 2 olika i Sverige, varav en var en blond 30-åring på Östermalm, tänkte dock inte på att det kunde vara FT.Såg Filip Tysander i en Bentley Bentayga vid Gärdet idag, inte helt oväntat med en Daniel Wellington på armen
Tveklöst bilen. Klockan är ju ok för vad den är.Vet inte vilket som var mest smaklöst, bilen eller klockan .
Att du agerar James Bond med en spionbild är givet kul! Mer spionbilder, men tänk på att pixla ansikten eller annat som skulle kunna påverka individens säkerhet på ett negativt sätt.
Fick för mig att ta en spionbild (har ju läst Tom Clancy-böcker hela sommaren...) idag.
Såg en Rolex 116655 och någon AP ROO på samma gång. Rollen syns tyvärr knappt, det var väldigt svårt att få till en bild där båda syntes bra samtidigt.
Såg en yngling på tunnelbanan idag som bar en otroligt uppenbart fake AP Royal O.. Såg obehagligt ut. Bytte snabbt vagn.
Och låta dom gå nakna genom stan medans pöbeln visar sitt förakt? Alltför lindrigt straff.Ush! Man kanske borde köpa en bjällra för sådana tilfällen!
Haha. Ja varför liksom. Fattar verkligen inte!Och låta dom gå nakna genom stan medans pöbeln visar sitt förakt? Alltför lindrigt straff.
Förövrigt, how bout that final episode av GoT though? :O