Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De med subbar var norska kostymnissar i IT-branschen. Av någon anledning verkar svenskar i samma bransch ofta föredra Omega PO eller AT, finnar kör mest olika pulsklockor, danskar är lite mer individuella och de med mest stil på handlederna är tyskar. Allt enligt min helt ovetenskapliga och subjektiva bedömning.
Dubbelpostar från Dagens igår. Såg en Sub på en trevlig bilförsäljare. Tog självklart foto också, (riktigt dålig bildkvalitet dock)...det är för lite bilder i den här tråden
Dubbelpostar från Dagens igår. Såg en Sub på en trevlig bilförsäljare. Tog självklart foto också, (riktigt dålig bildkvalitet dock)...det är för lite bilder i den här tråden
Är det 36 eller 41mm Black Bay?Lite blandat
Lite blandat
Äsch då!Fusk när man kollar klockor hos ad
36mm. Var på önskelistan tills jag testade, tyvärrÄr det 36 eller 41mm Black Bay?
Något som inte stämde? Funderar på en ny sådan i 41mm vs en begagnad aqua terra.Äsch då!
36mm. Var på önskelistan tills jag testade, tyvärr
Den kändes ganska liten och mjäää i jämförelse med Rolex DJ. Det är mellan dom två det stod för min del. Just nu känns den dock diskad och ersatt av Tudor Style.Något som inte stämde? Funderar på en ny sådan i 41mm vs en begagnad aqua terra.
De kallas ju inte Texas Timex utan anledning. Snacka om att grabbarna i Genäv är bra på att mjölka sina procent från den amerikanska drömmen!Helt otroligt Rolex-tätt i Lufthansa Senator/First Class loungen på Newark i dag, såg t.o.m. en DJ på en av personalen (men just den såg ut som en fake).
Har sett ca. 10 st. platina DD, men submariner dominerar stort.
Tudor med datum överraskade positivt, men heritage 36 mm är fin (bäst på beige skinnband), sist datejust 116200.Lite blandat
Wow!Såg en SKX007 på länk i min lokala ICA-butik för en stund sen. Den var otroligt fin. Missade att se om det var en K eller J dock.