Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har väl med hygien att göra? När det genomförs icke-patient arbete så behöver man möjligtvis inte sin klocka?På min praktikplats har jag en läkare med en Rolex datejust och en annan med en Patek Philippe nautilus. Det är lite märkligt hur de två använder klockorna, antingen har de på sig dem, eller ingen klocka alls. Idag hade hur som båda på sig dem, det är ju ändå fredag.
Så skulle det absolut kunna vara. Nu är det ju inte riktigt en somatisk mottagning, men kanske ändock är så de tänker.Har väl med hygien att göra? När det genomförs icke-patient arbete så behöver man möjligtvis inte sin klocka?
Synd att schweizarna blivit så konservativa och tråkiga numera. Man tycker ju att Rolex, Omega och AP borde kunna klämma ur sig några high end sjuksköterskeklockor för läkare.Så skulle det absolut kunna vara. Nu är det ju inte riktigt en somatisk mottagning, men kanske ändock är så de tänker.
Ja, dags för över-/övremedel-klassen att lämna trygghetszonen ur klockvalssynpunkt! Visst är sub en rolig klocka, med fin resale value, men det finns mycket annat kul att välja på. Tänk på att du bara lever en gång, även när det gäller att välja klocka till handleden!typ 30st 14060/16610 på roslagsbanan från djursholm till tekniska.
Mums. Fint promenadväder + så pass varmt att många nog vill köra kortärmat. Bra för klockspaning m.a.o!Såg några stycken Batman, tre Datejust samt två Submariners idag påväg hem idag (promenera ca 5km) i Stockholm. Oh just det, jag såg en Omega PO Chrono![]()
På en ung snaggad snubbe? Kanske var jag dåInte idag , men såg en GS GMT på tåget från Köpenhamn till Sweden för 2 veckor sen.
Är det en bra klockvecka?!I slutet av arbetsveckan: till jobbet kom en elbesiktningsman med en svart Sub, modell äldre. Dagen efter en TV tekniker med vad jag tror var en tvåtons 1601. Och jag fick kollegan på jobbet att köpa sin första mek-skx009. Bra klockvecka.