• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

_Hannes

Breitling
En hel del idag; barnkalas i Monaco = bra klockspaning på föräldrarna... Ett X antal Rolex Daytonas i diverse material (plus någon Yacht-master och Submariner), två stycken Patek Philippe Nautilus, Audemars Piguet Royal Oaks (även en skeleton i ädelmetall), och möjligen också en Richard Mille (se bild)? ;)

IMG_6503.PNG
 

Chad

Rolex
En hel del idag; barnkalas i Monaco = bra klockspaning på föräldrarna... Ett X antal Rolex Daytonas i diverse material (plus någon Yacht-master och Submariner), två stycken Patek Philippe Nautilus, Audemars Piguet Royal Oaks (även en skeleton i ädelmetall), och möjligen också en Richard Mille (se bild)? ;)

IMG_6503.PNG

Tror tyvärr det där är en alibaba-klocka.
 

mglaum

Panerai
En hel del idag; barnkalas i Monaco = bra klockspaning på föräldrarna... Ett X antal Rolex Daytonas i diverse material (plus någon Yacht-master och Submariner), två stycken Patek Philippe Nautilus, Audemars Piguet Royal Oaks (även en skeleton i ädelmetall), och möjligen också en Richard Mille (se bild)? ;)

IMG_6503.PNG
RM052-01 månne?
 

Kugghjul

Panerai
En hel del idag; barnkalas i Monaco = bra klockspaning på föräldrarna... Ett X antal Rolex Daytonas i diverse material (plus någon Yacht-master och Submariner), två stycken Patek Philippe Nautilus, Audemars Piguet Royal Oaks (även en skeleton i ädelmetall), och möjligen också en Richard Mille (se bild)? ;)

IMG_6503.PNG

Mest imponerande "i det vilda" klock-spaningen hittills i tråden? (Självklart måste vi exkludera klock-träffar)
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Speedmaster ref.352050, Kronaby ”Sekel”, Rolex 116710BLNR, Seiko Marine Master samt en Seiko Orange Monster.
En helt vanlig dag på kontoret. Många inbitna där:). Finns betydligt fler, men de har jag inte sett i dag.
 
Stora depptråden, brukar i bästa fall se nån blingig parfyrmare. Min chefs chef brukade sporta en Portugieser men nu kör hen "smartwatch". Idag såg jag i vart fall några anständiga klockor när jag besökte Rob E.
 
En 116618LB på McDonalds Hälla i V-ås. Kan ha varit en sån där man ser annonseras på Facebook också men såg bra ut från några meters håll iaf.
 
Veckan hitintills: AP RO stål, Breitling chronomat av äldre och mindre snitt, Rolex sub guld/stål blå och en Tudor heritage BB med röd vridning. Tror det är allt!
 
Topp