Såg en AP Volcano för någon dag sedan, den va fet, och en Royal Oak på bussen idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VolcanoOffshoren är jävligt tuff!Såg en AP Volcano för någon dag sedan, den va fet, och en Royal Oak på bussen idag.
verkligen, aldrig sett förr.VolcanoOffshoren är jävligt tuff!
Vet faktiskt inte om jag sett irl, men tror jag sett den i någon gråhandlarskylt någongång. Men kollat endel online och den är cool, bra tryck i färgen, passar uppkäftigheten i klockan.verkligen, aldrig sett förr.![]()
exakt, klockan är dov i färgerna, sen kommer tavlans smällorangerödafärg och ger en käftsmäll bah!Vet faktiskt inte om jag sett irl, men tror jag sett den i någon gråhandlarskylt någongång. Men kollat endel online och den är cool, bra tryck i färgen, passar uppkäftigheten i klockan.
Ja! Jag gillar lite färg i klockor, det är kul!exakt, klockan är dov i färgerna, sen kommer tavlans smällorangerödafärg och ger en käftsmäll bah!poppar fint
Bumblebeen är bra tuff den med, feta färger.Ja! Jag gillar lite färg i klockor, det är kul!
Dom dyker upp med jämna mellanrum på K&S till relativt bra pris. Skulle jag bara he en kvartsare skulle det bli den eller en Aerospace, svårt att bestämma.Såg en S&S Skydiver i veckan. Blev lite nyfiken så testade den också..![]()
Nej alltså jag såg en som hade en issued och var ju bara tvungen att testa....Dom dyker upp med jämna mellanrum på K&S till relativt bra pris. Skulle jag bara he en kvartsare skulle det bli den eller en Aerospace, svårt att bestämma.
Det blev inget köp?
LV portfölj med ser det ut som, riktigt sctekigtIgår kväll på lokala lilla Ica. Yachtmaster II i gulguld.. Taskigt foto, men man måste ju vara lite diskret
![]()
Det beror kanske lite på vilka kvarter man rör sig i...Är det någon officiell Submariner dag jag missat idag? Eller det bara så det ser ut nuförtiden? Sett minst 7 st nu under fredagsmorgon................
Tänk dig ett bilforum med enbart volvo V70, V90 etc.Är det någon officiell Submariner dag jag missat idag? Eller det bara så det ser ut nuförtiden? Sett minst 7 st nu under fredagsmorgon................
Tänk dig ett bilforum med enbart volvo V70, V90 etc.