Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Seiko Prospex, Daniel Wellington och Dyrberg&Kern så jag tror du vinner över mig.Två subbar och en root beer gmt bland grönsakerna på Coop. Rekord
Ånej! Hur kunde du missa att se det!?Såg en SKX007 på länk i min lokala ICA-butik för en stund sen. Den var otroligt fin. Missade att se om det var en K eller J dock.
Skulle det vara flådigt med en dj eller vad?Helt otroligt Rolex-tätt i Lufthansa Senator/First Class loungen på Newark i dag, såg t.o.m. en DJ på en av personalen (men just den såg ut som en fake).
Har sett ca. 10 st. platina DD, men submariner dominerar stort.
Det blir inte flådigare än så.Skulle det vara flådigt med en dj eller vad?
Haha nej huset det jaDet blir inte flådigare än så.
Såg 3 st swole vid frukosten Spydde lite och gick vidare, än mer otäckt är att man känner igen dom efter att dom terroriserat mitt FB