Såg en MudMaster (camo?) på en kille på Willys idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uppe i Piteå över långhelgen, spottade en AP RO i restaurangen Tage, very nice. Annars var det inte mycket i norr förutom en Sub (5-Siffirg). Bra helg i övrigt
Det kanske inte var mycket till antal men iallafall kvalitè, hemstaden levererar
Absolut! Hellre 2 bra spottade än 100 tråkiga DW eller liknande. Piteå levererade! Blir absolut ett återbesök
Det gillas, här är du alltid välkommen
Malmö?Hamnade visst bredvid något sportlag och dess tränare. Brittiska tror jag. "Kaptenen" såg ut bära g-shock medans många av spelarna sportade Daytona's och hublots. Vet dock inte vilket lag de tillhör eller vilken sport de spelar.
Låter rimligt. Spons@vanlijglass Det gjorde jag. Precis, såg det nu. och G-shocken var nog inte en G-SHOCK utan någon vulgär Hublot eller liknande.
Vad åt Daytonan?Käkade lunch med en daytona platina idag, sjukt snygg!.
Insåg efter jag skrivit att den kunde kommaVad åt Daytonan?
Sorry, kunde inte hålla mig.
+1TT daytona på en äldre herre som
Körde en fin gammal Alfa Spider
Larry David?TT daytona på en äldre herre som
Körde en fin gammal Alfa Spider
Det var de nog inteLarry David?
Räknas väl inte riktigt för mig att skriva i den här tråden va?
Va!?Det var de nog inte