• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

jh742

Omega
Käkade lunch med en daytona platina idag, sjukt snygg! Plus att jag spottat ett otal patek, ap, rollar etc.i ädelmetaller vilket man oundvikligen gör där jag befinner mig för tillfället.
 

Johnny Pickles

Cartier
2-Faktor
Uppe i Piteå över långhelgen, spottade en AP RO i restaurangen Tage, very nice. Annars var det inte mycket i norr förutom en Sub (5-Siffirg). Bra helg i övrigt;)
 

-SC-

Omega
Pledge Member
Såg en äldre herre med en helgulds Daydate sitta utanför Rusta och vänta på sin fru/inspektera sin (troligtvis nya) Mercedes E-klass kupé, cab!

Edit: Måste bara tillägga att bilen var riktigt jävla snygg, inredningen var i ljusbeigt läder, otroligt fräscht.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
I SAS-Loungen på CPH såg jag ett par med en liten blå yacht-master till frun och en two Tone blå submariner till karln.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Hamnade visst bredvid något sportlag och dess tränare. Brittiska tror jag. "Kaptenen" såg ut bära g-shock medans många av spelarna sportade Daytona's och hublots. Vet dock inte vilket lag de tillhör eller vilken sport de spelar.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
@vanlijglass Det gjorde jag. Precis, såg det nu. och G-shocken var nog inte en G-SHOCK utan någon vulgär Hublot eller liknande.
 

Kropoth

Cartier
Seiko MM300 på gummi och SARB033 på rödbrunt läder hos Alfons. Jag hade på mig SRPA21 (PADI turtle) så det blev en fin Seikotrippel. :)
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
TT daytona på en äldre herre som
Körde en fin gammal Alfa Spider
2B7425A6-3AB7-498E-8078-8EBCCCFC8478.jpeg
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Var på Coop och letade efter vätskersättning till morsan som åkt på magsjuka. Bredvid mig i kassan stod en tunn kvinna med en SMPc 41mm, svart. Lite väl stor skulle jag vilja säga men trots allt coolt att se någon annan med samma klocka jag har, i samma by.
 

gurk

Omega
Var en sväng förbi Cannes och såg diverse subs, ap och omegas. På tåget därifrån mot Nice såg jag en svensk med speedmaster på länk.
 
Topp