Såg en wannabee grilljanne (yngling) med en guldfärgad DW
Måttligt imponerande.
Måttligt imponerande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har 20 cm trästockar, typ 60% av alla klockor jag är ntreseera av har för kort länk....Såg en speedy 005 i matsalen på jobbet, önskade i det ögonblicket att mina handleder var större
Tack nu känns det lite bättreJag har 20 cm trästockar, typ 60% av alla klockor jag är ntreseera av har för kort länk....
Att inte allt är guld och gröna skogar med stora handleder hellerpå vilket sätt ?
@bernoulli
Att inte allt är guld och gröna skogar med stora handleder heller [/QUOTE
Nej precis, jag tror inte att de med smalare handleder ens förstår vad det hankar om
Inte jätteintressant men onekligen fyrkantigt, en Efva Attling!Jag har bara sett på TV, men önskar lite hjälp med identifiering... Har ni sett Ulf Kristersson? Han har något fyrkantigt, som verkar intressant. Någon som vet vad det är?
Inte jätteintressant men onekligen fyrkantigt, en Efva Attling!
Såg idag en möjlig KSare på tunnelbanan med en Royal oak! Var inte helt lätt att smygfota dock, så blev bara en inzooming på claspen.
Flera ap och Rolex lyckades få denna på bild.
Denna är väldigt lik iallafall. https://elegantswiss.com/shop/audem...mm-automatic-mens-watch-26078ro-oo-d001vs-01/Någon som vet ref på denna ROOn?
Var inte han tyvärr, det kan jag bedömma efter hans inlägg från gårdagen, hade varit kul om så var fallet
Det där skulle ju kunna vara @Tomas Eriksson dock!Såg en guldpenna på Donken, Fältöversten i går, 10m senare kom en speedy gåendes ))
Utanför Kaplans stog en kostymnisse med en 116618, jäkligt cool klocka!
Såg idag en möjlig KSare på tunnelbanan med en Royal oak! Var inte helt lätt att smygfota dock, så blev bara en inzooming på claspen.
En importerad rålex
En importerad rålex