• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Sett en massa kul mellan Arlanda och Cypern. Bland annat en ung anställd på Arlanda med en speedy, kanske ks:are?
Har Uno Svenningsson på hotellet dock missade jag vad han bar. Kanske finns i svenska kändisar-tråden ;)?
Smygfottade en po vid lunchen idag :)
A8A9BE2D-111F-48B7-9D3F-D32B36BD025E.png

Jag har bara sett på TV, men önskar lite hjälp med identifiering... Har ni sett Ulf Kristersson? Han har något fyrkantigt, som verkar intressant. Någon som vet vad det är?

Jag har precis varit på lunch/aw hos en nöjd kund. Han bjöd in alla hantverkare och konsulter som varit inblandade i deras husrenovering. Kunden har en sjukt snygg Submariner av äldre variant. Jag kan inte referenserna så bra, men det är sannolikt en 16800 eller liknande. Otroligt vackert patinerad bezel, lugghål och hela skiten. Rolexkronan på länken ser helt orörd (opolerad) ut. Jag börjar fatta grejen med äldre subbar!

Såg en guldpenna på Donken, Fältöversten i går, 10m senare kom en speedy gåendes :)))
Utanför Kaplans stog en kostymnisse med en 116618, jäkligt cool klocka!

Tillbaka
Topp