• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

F32

Panerai
2-Faktor
Såg en SKX007 på kocken som också serverade lunchen. Hans matlagning var lika utsökt som sitt val av klocka.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Kan rapportera från en gymnasieskola i en medelstor stad (ca 60,000 inv) i ett medelklass-område.
Under tiden jag gått här (1 år) har jag sett Två Longines, en HydroConquest och en mer dressig (vet inte exakt modell). Sen har jag också sett en Tag Heuer F1, och en Oris med orange gummiband. Sen är jäkla massa DW's, MK's, Armani's och så klart fake Hublots, AP's och givetvis Rolex. På en lärare har jag sett en riktigt sliten bond-SMP som är grymt fin. Ja, det är väl det. Ganska bra grejer ändå, blev själv lite förvånad.
 

The lord

Audemars
En skakig bussbild, breitling.
20181003_164110.jpg
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Kan rapportera från en gymnasieskola i en medelstor stad (ca 60,000 inv) i ett medelklass-område.
Under tiden jag gått här (1 år) har jag sett Två Longines, en HydroConquest och en mer dressig (vet inte exakt modell). Sen har jag också sett en Tag Heuer F1, och en Oris med orange gummiband. Sen är jäkla massa DW's, MK's, Armani's och så klart fake Hublots, AP's och givetvis Rolex. På en lärare har jag sett en riktigt sliten bond-SMP som är grymt fin. Ja, det är väl det. Ganska bra grejer ändå, blev själv lite förvånad.
Blir lite förvånad av att jag märkt samma sak med longines conquests, det är ju ganska roligt att dessa bärs men vad jag har förstått är de inte klockintresserade... Men roligt iallafall :)
 
  • Like
Reactions: S.N

saindoux25

Breitling
Mötte en äldre herre som hade en Omega Seamaster Jacques Cousteau edition. Foto var inte läge förr men har sa att han köpte den på Nymans för herrans massa år sen. Han stoltserade med att han fått en del erbjudande att sälja men att den skulle gå i arv! Tung och härlig dinka!!
 
Topp