Ja, passa på nu, innan det blir dyrareHaha, kanske bara en tillfällig kampanj?
@theargonaut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, passa på nu, innan det blir dyrareHaha, kanske bara en tillfällig kampanj?
@theargonaut
Ses snart i "minst prisvärda klockan på köp och sälj"Ja, passa på nu, innan det blir dyrare
Du kan ju alltid sälja den head only till ett oerhört slagkraftigt pris innan alla handlar upp sina julpengar. Tror det skulle gå mycket lättare...Ja, passa på nu, innan det blir dyrare
Hahaha... Bara för att du fortfarande vill ha länkenDu kan ju alltid sälja den head only till ett oerhört slagkraftigt pris innan alla handlar upp sina julpengar. Tror det skulle gå mycket lättare...
@Asplund har en Rolex 14270 för 29k.
Det måste väl vara ett bra pris för en nyservad med tritium och lugholes?
Det är iaf precis en sådan jag vill ha om jag hade pengar.
Va? Näe fy tusan. Vad ska jag med sånt rassel till. Jag kör bara solida länkar med SEL nuför tidenHahaha... Bara för att du fortfarande vill ha länken
Skyller på åldern Livin´on the edge no more...Va? Näe fy tusan. Vad ska jag med sånt rassel till. Jag kör bara solida länkar med SEL nuför tiden
Klassiker, han gör så på varje annons. Det är hans version av bumpningMest svårköpta är nog @closetplayer s 116610 då den blir tillbakadragen efter varje sänkning!
Borde portas från köp&sälj!!Klassiker, han gör så på varje annons. Det är hans version av bumpning
Klassiker, han gör så på varje annons. Det är hans version av bumpning
Velig?Varför gör man så? Fattar inte..
Jag fattar heller inte grejen. Verkar ganska idiotiskt faktiskt...Varför gör man så? Fattar inte..
Eller så är han som jag: Känslomänniska.Varför gör man så? Fattar inte..
Är det så varje gång?"Mest svårköpta är nog @closetplayer s 116610 då den blir tillbakadragen efter varje sänkning!"
"Klassiker, han gör så på varje annons. Det är hans version av dumpning "
"Borde portas från köp&sälj!! "
"Jag fattar heller inte grejen. Verkar ganska idiotiskt faktiskt..."
Svaret är mycket enkelt, ruttnade på alla oseriösa PM
Ingen nämnd och ingen glömd !
Vem är irriterad? Jag är 45 bast. Det krävs allt lite mer för att jag ska bli putt. Sen kan jag ju tycka det är dumt... Det är en annan sak.Eller så är han som jag: Känslomänniska.
Man kan också vända på det: Varför reta upp sig? Är väl kul med lite dynamik? ;-)
"Mest svårköpta är nog @closetplayer s 116610 då den blir tillbakadragen efter varje sänkning!"
Eller så är han som jag: Känslomänniska.
Man kan också vända på det: Varför reta upp sig? Är väl kul med lite dynamik? ;-)
"Mest svårköpta är nog @closetplayer s 116610 då den blir tillbakadragen efter varje sänkning!"
Är det så varje gång?
Vem är irriterad? Jag är 45 bast. Det krävs allt lite mer för att jag ska bli putt. Sen kan jag ju tycka det är dumt... Det är en annan sak.
En ganska dålig motivering tycker jag, i så fall är det väl bättre att sälja någonannanstans?"Mest svårköpta är nog @closetplayer s 116610 då den blir tillbakadragen efter varje sänkning!"
De som vill förbjuda honom att annonsera t ex Men skojade mest. Utgår ifrån att ingen irriterad.Vem är irriterad? Jag är 45 bast. Det krävs allt lite mer för att jag ska bli putt. Sen kan jag ju tycka det är dumt... Det är en annan sak.
Vänta bara, snart kommer du tappa hakan.https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-16610-39-bildbump.47405/
Ganska sympatiskt prissatt ändå jämfört med mycket annat som läggs upp, känns lite lättande de få gånger det är så.
Haha, låter bra.Vänta bara, snart kommer du tappa hakan.
Något vi har missat? Do tell!Vänta bara, snart kommer du tappa hakan.
Kom igen! Kör!!!Vänta bara, snart kommer du tappa hakan.
Rolex kommer ha world wide mellandagsrea, alla modeller 50% rabatt. Andrahandspriserna kommer gå Bananaz!Något vi har missat? Do tell!
Något vi har missat? Do tell!
kommer ikväll..Kom igen! Kör!!!
Jag är beredd i den "andra" tråden