• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Plocka tbks, hitta länk å ta lite fräscha bilder. No-name, nitat från bukten för att få feeling duger och så höjer du priset till 20'. :)
Fyrsiffriga refs är möjligen inte lika hett när man för nästan samma peng plockar in en femsiffrig.. Men 16k är dock rätt kurs och visarna på denna är roligare än vad de är på te.x. 16014 osv.

Tror det var bilderna som var lite svaga. Ge den en ny chans :)
Känns som försäljningar i allmänhet har varit sega.
Håller med om att bilderna var sjukt kassa, de gör verkligen inte klockan rätta. Svårt att få till bra bilder när jag har så kasst kamera/objektiv.

Plocka tbks, hitta länk å ta lite fräscha bilder. No-name, nitat från bukten för att få feeling duger och så höjer du priset till 20'. :)
Tror jag skaffar ett genuint oyster och behåller den ett tag istället.
Någon som har koll på en schysst referens till oyster + ändlänkar att hålla koll på? Jag är ruskigt dålig på det området.

Tillbaka
Topp