• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Kan vara så att jag drömt(i så fall ber jag hemskt mycket om ursäkt) men vill säga att jag sett just en sån till salu på C24 för just det priset, ny hos gråhandlare. Hur som haver finns den inte kvar på C24 och nu är priserna rätt mycket högre där, så kanske är prisvärt.
Men tokfet är den minst sagt.

Ligger mellan jobb annars hade jag nog slått till. Rätt ok speedmaster variant och mkt prisvärd.
Kör nu noname 15,5 mm Case med 7750 verk som gräsklipparklocka, trivs rätt ok med det. Men högre eller mkt fetare 42mm faller nog bort

Fortare sig lite mer än andra 7750 i början men lugnat ned sig lite. Vet inte om graden är sämre än mina andra ur med samma verk, men efter några månader i winder och mkt armtid tickar den jämnare. Kör den mest av uren just nu, den och min dunhill dm7.

Hmmm mellan jobb.. Vad är negativt? Börjar ett nytt i jan, slutat ett gammalt i dec. Massa pappadagar som jobbet försakat att ta ut, skönt!
Har varit mellan jobb = arbetslös i livet inte lika kul, stressande.
Upp eller ned skäms intet, behandlar alla lika, tyvärr finns det ju sketstövlar lite var och stans, glöm aldrig påpeka det irl, riktigt kul! Kör den alltid om jag träffar på ngn i kategorin, även i jobbet, funkar bra, en sketstövel vet ju ofta att hen är det men att ingen vågar säga det, lurar inte mig iaf.

Hmmm mellan jobb.. Vad är negativt? Börjar ett nytt i jan, slutat ett gammalt i dec. Massa pappadagar som jobbet försakat att ta ut, skönt!
Har varit mellan jobb = arbetslös i livet inte lika kul, stressande.
Upp eller ned skäms intet, behandlar alla lika, tyvärr finns det ju sketstövlar lite var och stans, glöm aldrig påpeka det irl, riktigt kul! Kör den alltid om jag träffar på ngn i kategorin, även i jobbet, funkar bra, en sketstövel vet ju ofta att hen är det men att ingen vågar säga det, lurar inte mig iaf.
Förstod inte riktigt allt det där men lät bra i stort.

Tillbaka
Topp