• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Jättebra tills man är på väg ned och möter personen som var mellan jobb och nu är på väg upp.

Hmmm mellan jobb.. Vad är negativt? Börjar ett nytt i jan, slutat ett gammalt i dec. Massa pappadagar som jobbet försakat att ta ut, skönt!
Har varit mellan jobb = arbetslös i livet inte lika kul, stressande.
Upp eller ned skäms intet, behandlar alla lika, tyvärr finns det ju sketstövlar lite var och stans, glöm aldrig påpeka det irl, riktigt kul! Kör den alltid om jag träffar på ngn i kategorin, även i jobbet, funkar bra, en sketstövel vet ju ofta att hen är det men att ingen vågar säga det, lurar inte mig iaf.

Menade inget illa med att det var skitbra, blev bara glad när jag blev påmind om Segemyhr!

Jag har följt Daytona priserna ganska nitiskt, eftersom jag har jagat, och nu slutligen bokat en via AD.

Känns som att 85k är det priset de flesta sätter på sin Daytona, oavsett skick och årtal? :)
Har faktiskt inte så bra koll på daytonapriser, såg bara att den sänktes ytterligare 2000 och tänkte att det kanske är ett bra pris, kunde inte hitta någon billigare inom EU i samma skick på chrono24 iaf.

Har faktiskt inte så bra koll på daytonapriser, såg bara att den sänktes ytterligare 2000 och tänkte att det kanske är ett bra pris, kunde inte hitta någon billigare inom EU i samma skick på chrono24 iaf.
Just när det gäller Daytona så är de svenska priserna bättre, i alla fall här på KS bättre än C24, roligt/konstigt nog.
Det var nog mest därför jag beställde en ny från AD, 5 års garanti är också trevligt :)

12,5k måste väl vara ett bra pris för @theargonaut s tudor jumbo på länk?

https://klocksnack.se/threads/prisb...0-ovanlig-vintage-tank-seiko-7a38-705a.46566/

tudorjumbo.jpg

Jag har följt Daytona priserna ganska nitiskt, eftersom jag har jagat, och nu slutligen bokat en via AD.

Känns som att 85k är det priset de flesta sätter på sin Daytona, oavsett skick och årtal? :)
Om du nu är på jakt hade nog jag i ditt läge klippt den på k&s. Känns som en ok deal mot att plocka en ny för över 100tkr. 5 års garanti visst men det känns mer som ett svar på vem har längst garanti hetsen :)

Om du nu är på jakt hade nog jag i ditt läge klippt den på k&s. Känns som en ok deal mot att plocka en ny för över 100tkr. 5 års garanti visst men det känns mer som ett svar på vem har längst garanti hetsen :)
Jag har dock inte berättat priset som jag kommer att få ge ;)
Peppar peppar mot prishöjningar dock.

Vill dessutom ha en med vit tavla.

Jag har dock inte berättat priset som jag kommer att få ge ;)
Peppar peppar mot prishöjningar dock.

Vill dessutom ha en med vit tavla.
Visst men såvida du inte storkonsument eller ligger med AD så tror jag nog inte rabatten är så man trillar av stolen på den klockan ;).

Sedan är nytt kul såklart...prövat det några ggr själv...

Visst men såvida du inte storkonsument eller ligger med AD så tror jag nog inte rabatten är så man trillar av stolen på den klockan ;).

Sedan är nytt kul såklart...prövat det några ggr själv...
Den är tillräckligt bra i alla fall för att jag inte ska köra begagnat denna gång, och jag är ändå Pro begagnat :)

Tillbaka
Topp