För att den ser ut som en hockeypuck?Tror att den varit uppe tidigare men hur kan den här fortfarande ligga osåld för det priset?
https://klocksnack.se/threads/seiko-sbbn007-tuna-prisbump-5200kr-inkl-rekfrakt.107514/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att den ser ut som en hockeypuck?Tror att den varit uppe tidigare men hur kan den här fortfarande ligga osåld för det priset?
https://klocksnack.se/threads/seiko-sbbn007-tuna-prisbump-5200kr-inkl-rekfrakt.107514/
För att den ser ut som en hockeypuck?
För att den ser ut som en hockeypuck?
Nja en hockey puck är väl tunnare?För att den ser ut som en hockeypuck?
Matte är inte din grej eller?Nja en hockey puck är väl tunnare?
Ironi är inte din grej eller?Matte är inte din grej eller?
Inte din heller tydligen.Ironi är inte din grej eller?
Garanterat den billigaste någonsin, återstår att se om betalningen kommer in dock
Borde ju kunna ha sålts nu under Hockey-VM!
On topic: Nu har jag inte stenkoll på Calatrava-priserna men tycker @donnie har en kandidat ute just nu, en av de största prisbumpar jag sett.
Edit: Ser att den är OHPF nu dock, förståeligt!
OHPF?
Borde ju kunna ha sålts nu under Hockey-VM!
On topic: Nu har jag inte stenkoll på Calatrava-priserna men tycker @donnie har en kandidat ute just nu, en av de största prisbumpar jag sett.
Edit: Ser att den är OHPF nu dock, förståeligt!
On hold pending funds, tror jag.
Toppen, tack!On hold pending funds, tror jag.
Ja, 23,000kr för ett springdrive-verk och den där jäkla boetten med 600m WR snackar man inte bort. Riktigt bra.Den här är alltid lika prisvärd
https://klocksnack.se/threads/springdrive-dykare-mm600.113414/
Varenda gång den kommer ut
Du glömde nämna att den även kan fungera som bojsänkeJa, 23,000kr för ett springdrive-verk och den där jäkla boetten med 600m WR snackar man inte bort. Riktigt bra.
Och att det står Seiko på urtavlanDu glömde nämna att den även kan fungera som bojsänke
Inget fel på (Grand) Seiko. Jag och tjejen köpte varsin när vi var i JapanOch att det står Seiko på urtavlan
Suger som sänke, finns tyngre metaller som passar ändamålet bättre.Du glömde nämna att den även kan fungera som bojsänke
Absolut inte! Var själv nära att slå till på en GS men här på KS är det ju Rolex som gäller och på vissa Rolex modeller som säljs 50% över listpriset har hamnat på ”mest prisvärda” trådenInget fel på (Grand) Seiko. Jag och tjejen köpte varsin när vi var i Japan
Jag är inte heller omöjlig om någon vill diskutera pris. Jag har haft denna modell flera gånger och det är verkligen något extra med springdrive. Sekundvisaren flyter fram nästan helt friktionsfrittJa, 23,000kr för ett springdrive-verk och den där jäkla boetten med 600m WR snackar man inte bort. Riktigt bra.
Visst är det titan?Hur bärs den?
Ser rätt stor och tung ut
Garanterat den billigaste någonsin, återstår att se om betalningen kommer in dock
Yes Titan, ÄLSKAR min och den bärs väldigt bra, har haft tex MM300 innan som är mindre men tyngre och aldrig vill sitta riktigt skönt ...... så passa på och köpVisst är det titan?
Nu är jag ju partisk men lite märkligt är det? Grymt bra skick för sin ålder och har en av de bästa tavlorna som 300m tonfiskarna erbjuder. Bilden som visas längre upp av den är dålig och gör den ej rättvis.Tror att den varit uppe tidigare men hur kan den här fortfarande ligga osåld för det priset?
Riktigt bra beater!Nu är jag ju partisk men lite märkligt är det? Grymt bra skick för sin ålder och har en av de bästa tavlorna som 300m tonfiskarna erbjuder. Bilden som visas längre upp av den är dålig och gör den ej rättvis.
Funderar starkt på att behålla den, tänker inte ge bort den! Enda anledningen att jag ville sälja var att testa en annan tonfisk. De som har haft eller klämt på en vet vilken kvalité det handlar om rakt igenom!
Apropå tonfisk, måste verkligen vara årets skämt med liknelsen om en hockey puck... verkligen jätte... kul....jätte. Man har inte förstått varför den kallas tonfisk . Man lär heller inte ha klämt på en i verkligheten.
Hockeypuck eller tonfiskburk, fortfarande väldigt storNu är jag ju partisk men lite märkligt är det? Grymt bra skick för sin ålder och har en av de bästa tavlorna som 300m tonfiskarna erbjuder. Bilden som visas längre upp av den är dålig och gör den ej rättvis.
Funderar starkt på att behålla den, tänker inte ge bort den! Enda anledningen att jag ville sälja var att testa en annan tonfisk. De som har haft eller klämt på en vet vilken kvalité det handlar om rakt igenom!
Apropå tonfisk, måste verkligen vara årets skämt med liknelsen om en hockey puck... verkligen jätte... kul....jätte. Man har inte förstått varför den kallas tonfisk . Man lär heller inte ha klämt på en i verkligheten.
Äh, bara trams alltihop. Jag har en SBBN031 och det är sjukt bra kvalitet på dem. De bärs dessutommmycket mindre än vad måtten antyder. Som du säger så är din i riktigt fint skick och tonfiskarna brukar flyga på K&S så jag förstår inte varför din är kvar. Jag tycker att du ska behålla den ett tag istället för att sälja den så billigt.Nu är jag ju partisk men lite märkligt är det? Grymt bra skick för sin ålder och har en av de bästa tavlorna som 300m tonfiskarna erbjuder. Bilden som visas längre upp av den är dålig och gör den ej rättvis.
Fast den bärs väldigt skönt och ser inte alls så stor ut på armen som måtten antyder.Hockeypuck eller tonfiskburk, fortfarande väldigt stor
Jag upplever den som gigantisk, men alla har olika preferenserFast den bärs väldigt skönt och ser inte alls så stor ut på armen som måtten antyder.