• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Galet bra pris på den nu.. KÖÖP!
Wish I could.

Finns en till ute på c24, begagnad hos handlare som vill ha 107!
Finns bara 400st!

Feck... DD köpet förra veckan kom spontant & olägligt, hade sprungit förbi Molle och bankat på dörren annars. Bet mig själv i kinden när den kom ut för 60... nu för 45 så funderar jag på harakiri
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Wish I could.

Finns en till ute på c24, begagnad hos handlare som vill ha 107!
Finns bara 400st!

Feck... DD köpet förra veckan kom spontant & olägligt, hade sprungit förbi Molle och bankat på dörren annars. Bet mig själv i kinden när den kom ut för 60... nu för 45 så funderar jag på harakiri
Man måste inte köpa allt bara för att det är prisvärt. Ta ett djupt andetag och säg det tre gånger :)
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Elefanten i rummet är väl storleken, få som snyggt kan bära upp den klockan. Men det är verkligen fyndpris.
 

Corgi

Rolex
2-Faktor
Är den 46,4 eller? Hittar ingen info. Men jädrans fin klocka. Seiko gör bra grejer.
 
Senast ändrad:

jistanes

Cartier
Älskar den och ville köpa trots löfte till mig själv att inte lägga så mkt pengar på en klocka igen... tyvärr verkar någon ha hunnit före. :sorry:
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Denna verkar prisvärd, enligt säljaren @116334/5

"Sjukt att ingen har nappat, chansen kommer inte igen!!"
https://klocksnack.se/threads/sjukt...sot-t-complication-squelette-kap-pris.104537/
Vadå, är den inte billigast worldwide och tror du det kommer upp någon i framtiden för samma pris? Den är rätt ovanlig och för pengen den ligger ute för nu är den bra i pris, har redan sålt den en gång tidigare och köpt tillbaks den, kvalitén på klockan för dem pengarna är det heller inget fel på. Visst om du är en klockentusiast a lá ”Bara Rolex som duger” men annars förstår jag inte varför du dissar på det sättet.
 
Senast ändrad:

-RI-

Patek
2-Faktor
Vadå, är den inte billigast worldwide och tror du det kommer upp någon i framtiden för samma pris? Den är rätt ovanlig och för pengen den ligger ute för nu är den bra i pris, har redan sålt den en gång tidigare och köpt tillbaks den, kvalitén på klockan för dem pengarna är det heller inget fel på. Visst om du är en klockentusiast a lá ”Bara Rolex som duger” men annars förstår jag inte varför du dissar på det sättet.
Jag tror, att han syftar på ditt sätt att uttrycka hur prisvärd den är. Det blir lite kul när det ändras, skrivs med stora bokstäver och känns allmänt desperat men den förblir osålda trotts detta.
Den är säkert prisvärd och när rätt köpare kommer blir den nog såld. Jag förstår att den kräver sin köpare.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Vadå, är den inte billigast worldwide och tror du det kommer upp någon i framtiden för samma pris? Den är rätt ovanlig och för pengen den ligger ute för nu är den bra i pris, har redan sålt den en gång tidigare och köpt tillbaks den, kvalitén på klockan för dem pengarna är det heller inget fel på. Visst om du är en klockentusiast a lá ”Bara Rolex som duger” men annars förstår jag inte varför du dissar på det sättet.
Missade ditt svar. Ja, priset är det nog inget fel på. Tror dock att dina superlativ stjälper mer än det hjälper
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Är det? Ingen koll på G.J, men har alltid fått för mig att det är parfymklockor som oftast säljs till rejäl rabatterade priser på flygplatser.
Vettiga urverk?
Jag har (å min sida) ingen koll på världens flygplatser, jämförelsen är mot pris i butik.
I min bok faller Georg Jensen inte under epitetet parfymklocka, men det är en tolkningsfråga.
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Missade ditt svar. Ja, priset är det nog inget fel på. Tror dock att dina superlativ stjälper mer än det hjälper
Jag tror, att han syftar på ditt sätt att uttrycka hur prisvärd den är. Det blir lite kul när det ändras, skrivs med stora bokstäver och känns allmänt desperat men den förblir osålda trotts detta.
Den är säkert prisvärd och när rätt köpare kommer blir den nog såld. Jag förstår att den kräver sin köpare.

Ni har helt rätt grabbar jag tar på mig den faktiskt, man inbillar sig ju att de ska gå bättre då som en liten annonsboost och när man själv tycker något är bra är det svårt att hålla emot, men de går ju verkligen inte bättre pga det. Och kollar man på lite Admin annonser är det ju väldigt enkla annonser och texter (betyder ju dock inte att det är rätt heller;)).:)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Vadå, är den inte billigast worldwide och tror du det kommer upp någon i framtiden för samma pris? Den är rätt ovanlig och för pengen den ligger ute för nu är den bra i pris, har redan sålt den en gång tidigare och köpt tillbaks den, kvalitén på klockan för dem pengarna är det heller inget fel på. Visst om du är en klockentusiast a lá ”Bara Rolex som duger” men annars förstår jag inte varför du dissar på det sättet.
Att boosta sin egen klocka på det sättet du gör blir bara fel. Säger inget om priset men hade det vart en så fantastisk klocka till ett fantastiskt pris...ja då hade den troligtvis vart såld.
Och varför skulle den inte i framtiden dyka upp till ditt fantastiska pris igen menar du?

Edit: missade att du svarat på det tidigare.
 
Topp