• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Hockeypuck eller tonfiskburk, fortfarande väldigt stor
Har du provat en?

Äh, bara trams alltihop. :confused: Jag har en SBBN031 och det är sjukt bra kvalitet på dem. De bärs dessutommmycket mindre än vad måtten antyder. :) Som du säger så är din i riktigt fint skick och tonfiskarna brukar flyga på K&S så jag förstår inte varför din är kvar. Jag tycker att du ska behålla den ett tag istället för att sälja den så billigt.
Japp så blir det! Annons borttagen!

Jag upplever den som gigantisk, men alla har olika preferenser
GIGANTISK!
IMG_20190530_105748.jpg

IMG_20190530_105348.jpg

Man kan inte enbart gå på storleken på klockan, lug to lug är också ett väldigt viktigt mått!

Det är en väldigt speciell klocka utseendemässigt och har en liten köparkrets. Det är inte bara pris det handlar om alltid.
För egen del så gillar jag inte designen så det spelar ingen roll hur billig den är jämfört med andra klockor.

Äh, bara trams alltihop. :confused: Jag har en SBBN031 och det är sjukt bra kvalitet på dem. De bärs dessutommmycket mindre än vad måtten antyder. :) Som du säger så är din i riktigt fint skick och tonfiskarna brukar flyga på K&S så jag förstår inte varför din är kvar. Jag tycker att du ska behålla den ett tag istället för att sälja den så billigt.

Min teori är att 015 är mest attraktiv pga äldre designen men borstad boett kontra denna som är blästrad. Inget fel på blästrat men jag kände mig mkt mer imponerad över de borstade, såväl nya som äldre, än 017 som blev lite ”nja” när jag klämt på dem. Men en smaksak och är ju en väldigt bra klocka oavsett.

Senast ändrad:
Det är en väldigt speciell klocka utseendemässigt och har en liten köparkrets. Det är inte bara pris det handlar om alltid.
För egen del så gillar jag inte designen så det spelar ingen roll hur billig den är jämfört med andra klockor.
Jag tyckte själv den var ful i början, nästan grotesk och förstod inte grejen alls?? När den hamna på armen så ändrade jag mig och tyckte tvärtom! Svincool med ett väldigt speciellt utseende, funktion före design och därmed heliumtät utan ventil pga utformningen. Den är byggd för att dyka med, inte glänsa som de flesta andra skrivbordsdykare! En trevlig historik finns det även bakom :). Men självklart tycker vi alla olika och tur är väl det, annars hade vi alla här tyckt samma i allt och vad ska vi diskutera om då ;)

Senast ändrad:
22.500 för en Cartier tank solo XL WSTA0029 från April 2019! Är inte det ett riktigt bra pris. Nypris ligger över 30k.
Äger redan en men fan asså.

22.500 för en Cartier tank solo XL WSTA0029 från April 2019! Är inte det ett riktigt bra pris. Nypris ligger över 30k.
Äger redan en men fan asså.

Låter som ett bra pris direkt när man hör det. Med tanke på vad man får för en tjuga idag.
Men LW tar 31k för en helt ny med länk. Och LW är väl inte kända för att rea ut sina varor direkt ;)
https://luxurywatches.se/produkt/tank-solo-xl/

Så för 8500:- mer så får man: Länk, garanti och oanvänt.

Tillbaka
Topp