Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle precis skriva det Så det var nog en fylleannons trots allt...
Var väl samma snubbe som blåste någon här på en SKX, svarade på en köpesannons men någon klocka skickades aldrig.Nja. Var i kontakt med honom under dagen och han verkade intresserad av att sälja (okänd promillehalt rakt igenom från min sida). Han var i fjällen.
Edit: och kunde därför inte fota klockan. Han var dock inte främmande för att ta bild på klocka mm. tillsammans med identitetshandling.
Borde han inte stängts av då?Var väl samma snubbe som blåste någon här på en SKX, svarade på en köpesannons men någon klocka skickades aldrig.
Det är kanske jag som blandar ihop medlemmar men något strul var det iaf med säljaren ifråga.Borde han inte stängts av då?
Var väl samma snubbe som blåste någon här på en SKX, svarade på en köpesannons men någon klocka skickades aldrig.
Spelmissbruk... Där borde tusen varningsklockor ringa.Kan inte bakgrunden men finns en tråd där han förklarar om sitt spelmissbruk och att han ämnar göra bot och bättring mot personer som han felat mot.
Var väl samma snubbe som blåste någon här på en SKX, svarade på en köpesannons men någon klocka skickades aldrig.
Varför är inte det anmält? Sådant folk vill vi ju inte ha här!Samma grabb försökte sälja på mig en klocka där han använde bilder från en otroligt gammal annons. Ringde varningsklockor när jag mindes hans namn från tidigare tråd samt läste om hans egen tråd om felande.
Blev jobbigt när fler bilder var ett krav, han återkom aldrig
Edit: gäller samma person som la ut ''Sinn'' till bra pris
Edit 2: Det gällde SKX:en för några dagar sedan.
Den tråden är borttagen nu, jag försökte hitta den igår.Kan inte bakgrunden men finns en tråd där han förklarar om sitt spelmissbruk och att han ämnar göra bot och bättring mot personer som han felat mot.
Kan inte bakgrunden men finns en tråd där han förklarar om sitt spelmissbruk och att han ämnar göra bot och bättring mot personer som han felat mot.
Edit: dementi på spelmissbruk. I tråden finns några som reagerat på oseriöst handlande av någon typ. Vet inte vad det handlar om. Läs https://klocksnack.se/threads/hjälp-köpa-klocka.128800/#post-3237414
Den tråden är borttagen nu, jag försökte hitta den igår.
Eftersom någon har raderat hans tråd där han bad om ursäkt och sedan lät honom fortsätta vara medlem på forumet så utgick jag från att ni "godkänt" detta.
20% under list.Är inte den här väldigt bra pris på? https://klocksnack.se/threads/tudor-gmt-prisbump.130050/
Tycker nog de flesta har annonserats ungefär 5k högre. Jag kan förstås ha fel och då får jag väl pudla20% under list.
Får man inte lite rabatt på Tudor numer? Refen har iof tidigare vart hyfsat frånvarande hos AD
Tycker också det. Ett tag var det väl kö på GMT, kanske fortfarande?Är inte den här väldigt bra pris på? https://klocksnack.se/threads/tudor-gmt-prisbump.130050/
Borde rimligtvis ha lugnat sig nu.Tycker också det. Ett tag var det väl kö på GMT, kanske fortfarande?
Tycker också det. Ett tag var det väl kö på GMT, kanske fortfarande?
Fanns i butik för tre veckor sedan, när jag var förbi, för omgående leverans.Borde rimligtvis ha lugnat sig nu.
Utan moms?Fanns i butik för tre veckor sedan, när jag var förbi, för omgående leverans.
10% på det + att man kan få den utan moms så har man en ny för ca 30 jämt...
Min tanke ocksåUtan moms?
Jag tycker också det är ett helt ok pris. Jättefin modell som jag ibland saknar (inte just det här exemplaret alltså)Tycker nog de flesta har annonserats ungefär 5k högre. Jag kan förstås ha fel och då får jag väl pudla
Utan moms?
Får väl ändra till 10-20% rabatt så det inte retar någonMin tanke också
Får väl ändra till 10-20% rabatt så det inte retar någon
Beror ju på vart man köper...