• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Nja. Var i kontakt med honom under dagen och han verkade intresserad av att sälja (okänd promillehalt rakt igenom från min sida). Han var i fjällen.
Edit: och kunde därför inte fota klockan. Han var dock inte främmande för att ta bild på klocka mm. tillsammans med identitetshandling.
Skulle precis skriva det:hungover: Så det var nog en fylleannons trots allt...

Nja. Var i kontakt med honom under dagen och han verkade intresserad av att sälja (okänd promillehalt rakt igenom från min sida). Han var i fjällen.
Edit: och kunde därför inte fota klockan. Han var dock inte främmande för att ta bild på klocka mm. tillsammans med identitetshandling.
Var väl samma snubbe som blåste någon här på en SKX, svarade på en köpesannons men någon klocka skickades aldrig.

Kan inte bakgrunden men finns en tråd där han förklarar om sitt spelmissbruk och att han ämnar göra bot och bättring mot personer som han felat mot.
Edit: dementi på spelmissbruk. I tråden finns några som reagerat på oseriöst handlande av någon typ. Vet inte vad det handlar om. Läs https://klocksnack.se/threads/hjälp-köpa-klocka.128800/#post-3237414
Var väl samma snubbe som blåste någon här på en SKX, svarade på en köpesannons men någon klocka skickades aldrig.

Senast ändrad:
Samma grabb försökte sälja på mig en klocka där han använde bilder från en otroligt gammal annons. Ringde varningsklockor när jag mindes hans namn från tidigare tråd samt läste om hans egen tråd om felande.

Blev jobbigt när fler bilder var ett krav, han återkom aldrig :banghead:

Edit: gäller samma person som la ut ''Sinn'' till bra pris
Edit 2: Det gällde SKX:en för några dagar sedan.

Samma grabb försökte sälja på mig en klocka där han använde bilder från en otroligt gammal annons. Ringde varningsklockor när jag mindes hans namn från tidigare tråd samt läste om hans egen tråd om felande.

Blev jobbigt när fler bilder var ett krav, han återkom aldrig :banghead:

Edit: gäller samma person som la ut ''Sinn'' till bra pris
Edit 2: Det gällde SKX:en för några dagar sedan.
Varför är inte det anmält? Sådant folk vill vi ju inte ha här!

Ok.
Kan inte bakgrunden men finns en tråd där han förklarar om sitt spelmissbruk och att han ämnar göra bot och bättring mot personer som han felat mot.
Edit: dementi på spelmissbruk. I tråden finns några som reagerat på oseriöst handlande av någon typ. Vet inte vad det handlar om. Läs https://klocksnack.se/threads/hjälp-köpa-klocka.128800/#post-3237414

Den tråden är borttagen nu, jag försökte hitta den igår.

@Kennet66 är bannad nu. Jag tycker @jlind och de andra som verkar veta att ”Kennet” blåst folk här tidigare ska ta sig en rejäl funderare om hur det kommer sig att de inte meddelat beteendet till KS.

Det är nog flera som är medvetna om honom och det har funnit en ganska ny tråd där moderatorer/ägare varit inblandade. Det har också funnits en tråd skapad av honom själv för bara några veckor sedan som låstes av moderator. I denna försökte han göra avbön men fick uppmaning att det skulle ske via PM och därefter låstes den.

Edit: eftersom han öppet tilläts skriva om sin historik där han erkänner illdåd samt spelmissbruk men ändå tilläts vara kvar utan mer än att hans tråd låstes förutsatte nog andra att det var ett aktivt val att låta honom vara kvar.
Jag la nicket på minnet för att personligen veta vem jag inte skulle göra affärer med.

@Kennet66 är bannad nu. Jag tycker @jlind och de andra som verkar veta att ”Kennet” blåst folk här tidigare ska ta sig en rejäl funderare om hur det kommer sig att de inte meddelat beteendet till KS.
Eftersom någon har raderat hans tråd där han bad om ursäkt och sedan lät honom fortsätta vara medlem på forumet så utgick jag från att ni "godkänt" detta.

Tycker också det. Ett tag var det väl kö på GMT, kanske fortfarande?
Borde rimligtvis ha lugnat sig nu.
Fanns i butik för tre veckor sedan, när jag var förbi, för omgående leverans.
63014F41-B01F-4AD9-92E8-D11610974E81.png
10-20% på det :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp