• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Patrik72

Cartier
Jag personligen tycker att man skall vara ärlig i sina annonser. Det handlar om en hel del pengar och många har fått spara länge inför ett köp. Sparade själv vartenda öre i 3 år innan jag fick ihop tillräckligt för att köpa Speedyn. :)

Helt klart värt ett besök, även om butiken är liten. De säljer även Seiko sedan 2019.

Deras hemsida kan vara av intresse då de tar emot klockor från hela Sverige för service och reperation.

Och min kärlek till Glycine Airman kan jag tacka dem för, då de är AD sedan många år tillbaka. :D
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jag personligen tycker att man skall vara ärlig i sina annonser. Det handlar om en hel del pengar och många har fått spara länge inför ett köp. Sparade själv vartenda öre i 3 år innan jag fick ihop tillräckligt för att köpa Speedyn. :)

Helt klart värt ett besök, även om butiken är liten. De säljer även Seiko sedan 2019.

Deras hemsida kan vara av intresse då de tar emot klockor från hela Sverige för service och reperation.

Och min kärlek till Glycine Airman kan jag tacka dem för, då de är AD sedan många år tillbaka. :D
Bra jobbat! Önskar att jag hade ett lika tydligt mål att jobba mot. Känns som man testar och köper och provar och säljer och ändå inte vet vad man vill ha.
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Typiska Paneraiproblem, även om priset är lågt är det få som kan bära 45 mm, dvs få potentiella köpare.
(Med risk för att svära i kyrkan)
Jag håller med dig. Men just gällande Panerai verkar detta inte riktigt stämma. Jag upplever att många Pannor sitter på för små armar.
Jag köper argumentet att Panerai ska vara stora, men det kräver en stor arm.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
  • Like
Reactions: Nza

Burnman

Audemars
2-Faktor
Varför är den så otroligt billig är min första tanke? Ligger dom inte jättemycket högre eller har jag missat något?
Annonsen utlagd typ kvart över tre en lördagsnatt. Kanske full?? Köpt in ett helrör för mycket eller nåt sånt!? Känns definitivt som annonsen passar in i den här tråden imo
 

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
Annons har gjort en ninja och försvunnit spårlöst nu.
Den här sinnen som @Kennet66 säljer känns ju sjukt prisvärd!?! Hade jag inte varit i slutspurten av vår totalrenovering av huset hade jag nog klippt den pronto...
https://klocksnack.se/threads/sinn-104-st-sa.129257/

Varför är den så otroligt billig är min första tanke? Ligger dom inte jättemycket högre eller har jag missat något?

Njä, 8 vore väl normalt annonspris?

6500 måste väl endå anses som ett bra pris
 
Topp