Zalath
Silver
Hade lätt knipit den med jubilee...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade lätt knipit den med jubilee...
Samma här. Oyster på DJ känns helt fel.Hade lätt knipit den med jubilee...
Ja. Kanske om du har en rund glasring, men annars passar den bra på typ OP och AK. Halva grejen för mig med DJ är att ha jubilee...Samma här. Oyster på DJ känns helt fel.
Reagerade också på priset! Listpriset är väl minst 60k om inte mer.
71' tror jag, med vitguldsring.Reagerade också på priset! Listpriset är väl minst 60k om inte mer.
Möjligen 70 när jag tänker efter, priset jag fick var med jubilee och den länken kostade 900kr extra. Serti-tavla (heter det så?) med lite extra bling kostade typ 10.000kr extra. Roulette-tavlan var dock kostnadsfri.71' tror jag, med vitguldsring.
Söker man på Chrono efter den referensen så börjar de på 47k(den var dessutom ny) ca. Det finns en rysk för 35k men ja... Den är rysk.Ju
Möjligen 70 när jag tänker efter, priset jag fick var med jubilee och den länken kostade 900kr extra. Serti-tavla (heter det så?) med lite extra bling kostade typ 10.000kr extra. Roulette-tavlan var dock kostnadsfri.
OT: Har någon någonsin vågat köpa en av de ryska gråhandlarna? Känns sjukt sketchy..Söker man på Chrono efter den referensen så börjar de på 47k(den var dessutom ny) ca. Det finns en rysk för 35k men ja... Den är rysk.
Det är galet vad mycket kallare de är med oyster och vitguld, men tycker nog ändå att den borde gå snart.Hade lätt knipit den med jubilee...
Jag vill ju ha vitguld! Räfflat och jubilee till fredagsmyset.Det är galet vad mycket kallare de är med oyster och vitguld, men tycker nog ändå att den borde gå snart.
Så länge man kör jubileeJag vill ju ha vitguld! Räfflat och jubilee till fredagsmyset.
Superjubilee är riktigt schysst. Jag funderar dock på att komplettera med ett oyster för lite variation. Synd att det är så in i helsike dyrt nytt.Så länge man kör jubilee
Du tror på fullaste allvar att den ryska klockan finns?Söker man på Chrono efter den referensen så börjar de på 47k(den var dessutom ny) ca. Det finns en rysk för 35k men ja... Den är rysk.
Hur har de annars tagit bilderna? ;-DDu tror på fullaste allvar att den ryska klockan finns?
NejDu tror på fullaste allvar att den ryska klockan finns?
Så varför tar du ens upp den ryska?
Det känns ibland som att nettovärdet av den här tråden är negativt, man har som ambition att skapa mer transparens men i slutändan blir det väldigt mycket pajkastning
Haha, ja Fast de överlappar ju också ofta eftersom folk säger emot och vill visa att klockor inte alls är prisvärda.Huh? Tänker du på tråden för minst prisvärda..?
Du tror på fullaste allvar att den ryska klockan finns?
Det är klart den kan finnas. Skulle nog inte chansa utan att ha "trusted checkout"jag har köpt några klockor ifrån både ryssland och serbien utan problem så varför skulle den inte finnas??
Länkar lite: https://klocksnack.se/threads/omega-planet-ocean-9300-chrono.58478/En Omega POC 9300 med nypris på ca 66kkr för knappa 37lax, en 2016 dessutom billigt tycker jag.....misstänkt billigt..
Det är en seriös säljare @aosehus så inget misstänkt med den annonsen. Det är dock ett bra pris. Härlig klocka och gillar man inte länk så är det bara att slå till. Dessa bär dock rejält stort så den kräver sin handled för att sitta bra.En Omega POC 9300 med nypris på ca 66kkr för knappa 37lax, en 2016 dessutom billigt tycker jag.....misstänkt billigt..
Men ge dig. Billigast på c24 med 10000kr marginal på nya klockor är alltid en rysk klocka eller en klocka från typ Kazakstan. Du menar att du gett dig på ett sådant exemplar?jag har köpt några klockor ifrån både ryssland och serbien utan problem så varför skulle den inte finnas??
Så nu när du fick ett argument så finns den igen, wow.Det är klart den kan finnas. Skulle nog inte chansa utan att ha "trusted checkout"
Länkar lite: https://klocksnack.se/threads/omega-planet-ocean-9300-chrono.58478/
Det är klart den kan finnas. Skulle nog inte chansa utan att ha "trusted checkout"
Länkar lite: https://klocksnack.se/threads/omega-planet-ocean-9300-chrono.58478/