• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Ju
Möjligen 70 när jag tänker efter, priset jag fick var med jubilee och den länken kostade 900kr extra. Serti-tavla (heter det så?) med lite extra bling kostade typ 10.000kr extra. Roulette-tavlan var dock kostnadsfri.
Söker man på Chrono efter den referensen så börjar de på 47k(den var dessutom ny) ca. Det finns en rysk för 35k men ja... Den är rysk.

Det känns ibland som att nettovärdet av den här tråden är negativt, man har som ambition att skapa mer transparens men i slutändan blir det väldigt mycket pajkastning :(

jag har köpt några klockor ifrån både ryssland och serbien utan problem så varför skulle den inte finnas??
Det är klart den kan finnas. Skulle nog inte chansa utan att ha "trusted checkout"
En Omega POC 9300 med nypris på ca 66kkr för knappa 37lax, en 2016 dessutom :confused: billigt tycker jag.....misstänkt billigt..
Länkar lite: https://klocksnack.se/threads/omega-planet-ocean-9300-chrono.58478/

En Omega POC 9300 med nypris på ca 66kkr för knappa 37lax, en 2016 dessutom :confused: billigt tycker jag.....misstänkt billigt..
Det är en seriös säljare @aosehus så inget misstänkt med den annonsen. Det är dock ett bra pris. Härlig klocka och gillar man inte länk så är det bara att slå till. Dessa bär dock rejält stort så den kräver sin handled för att sitta bra.

jag har köpt några klockor ifrån både ryssland och serbien utan problem så varför skulle den inte finnas??
Men ge dig. Billigast på c24 med 10000kr marginal på nya klockor är alltid en rysk klocka eller en klocka från typ Kazakstan. Du menar att du gett dig på ett sådant exemplar?

Jag har köpt en klocka från Afghanistan, det innebär däremot inte att jag tycker den absolut billigaste modellen av en modell som finns i Afghanistan är relevant i en diskussion om annonspriser.

Den Royal Orient @Phenixfox säljer platsar definitivt här.
Hade den inte varit så liten hade jag köpt den direkt (eller snarare direkt av originalsäljaren på TTT dyrare).
Ingen kommer få tag i relativt ny och servad RO i europa billigare.

Tillbaka
Topp