• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Skulle säga att denna SUBMARINER 16610 är ett riktigt bra köp! Är bara att slå till ni som söker en sub. 44k är ett galet bra pris för en fullsets klocka.

image.jpeg

https://klocksnack.se/threads/rolex-16610.59027/

Ringde och pratade med säljaren, han ville även gå upp i pris för trycket var hårt på den. Den skulle även varit servad för en månad sedan men inget kvitto på detta Han hade för övrigt bara haft den någon månad.

Ringde och pratade med säljaren, han ville även gå upp i pris för trycket var hårt på den. Den skulle även varit servad för en månad sedan men inget kvitto på detta Han hade för övrigt bara haft den någon månad.

Rätt jävla oseriöst, beteendet hör inte hemma här

Kändes lite för bra för att vara "sant"

Antar att det var en av de där typerna som bara gjorde en "intressekoll"... :banghead:

Yes, och när jag skulle få några minuters betänktetid för att slänga mig i bilen ikväll, ringde han upp och sa att en annan kommer och hämtar den nu!

Mailade honom 4 min efter annonsen lades ut och sa att jag gärna köper klockan. Fick till svar att han skulle äta och natta barnen och att jag skulle ringa efter 20.00
Ringer strax efter 20.00 och får till svar att han redan sålt klockan för någon kunde hämta den direkt och lagt 1000kr mer!
Bättre sälja den på Tradera fall man vill ha aktion.
Pajas fasoner!

Dålig still är väl bara förnamnet! Är väl förbjudet att sälja en klocka till högstbjudande på K&S! Priset borde ju vara det man lägger ut den för...
Har råkat ut för samma sak på Blocket när jag skulle köpa en väldigt vintage Vespa. Säljaren prutade två tusen spänn med sig själv åt fel håll.
Tack och adjö! Gör aldrig affärer med sådana människor.

Stämmer och har nu säljaren gjort det för en tusenlapp extra så tror jag knappast det var värt det, då han troligtvis ses som rökt i mångas ögon

Ja, så är det nog! Får väl hoppas att han fick mer en 1000 lappen då! Tråkigt för den första som svarade på annonsen och som hoppades att göra ett bra köp! Men detta är ju inte första gången det hänt, och förmodligen inte den sista här på KS.

Tillbaka
Topp