Önskar jag hade modet att behandla mina klockor på det visetHan har haft den varje dag sen dess oavsett aktivitet. Så här blev den efter att han hållt på med kedjan till bojen på landet. Ingen safe Queen den klockan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Önskar jag hade modet att behandla mina klockor på det visetHan har haft den varje dag sen dess oavsett aktivitet. Så här blev den efter att han hållt på med kedjan till bojen på landet. Ingen safe Queen den klockan
Beror väl lite på vilken klocka man har. Safirsubar är väldigt tåliga och om de pajjar så finns det folk som inte gör nåt annat än att tillverka klockdelar och reparera klockor hela dagarna...Önskar jag hade modet att behandla mina klockor på det viset
https://klocksnack.se/threads/tenso-vintagedykare.60971/Men tillbaka till topic då!
Ja. Diggar den udda visarenKöpte du?
Damn, 51? Hehe den klockan har ju jag nu och inte betalade jag 51 inte, utan fyra mer. Men skit samma, jag tycker det var ett toppenpris även om ditt pris var ännu mer toppen.Alla som hörde av sig prutade och till slut fick jag 51k för den, bra pris? Ja definitivt, populär modell? Nej tyvärr.
https://klocksnack.se/threads/rolex-yacht-master-16622-blue-dial-nytt-pris-19-5.54961/
Det verkar bli så alternativt att farsan får den Boetten är så mycket bättre på ym än andra sportrollar!Damn, 51? Hehe den klockan har ju jag nu och inte betalade jag 51 inte, utan fyra mer. Men skit samma, jag tycker det var ett toppenpris även om ditt pris var ännu mer toppen.
Jag har aldrig känt mig så belåten med en rolle tror jag. De olika tråksubar och gmt jag haft har det tagit mig ungefär tio minuter på armen innan jag tröttnat. Denna: några veckor: inte tröttnat ett dugg än: BRA betyg.
Och du @Luckyluciano behåll stålaren du har för billigt till salu och köp en blå eller varför inte den nya gråa tavlan. Som du säger själv. Sitter som en smäck. Att ingen köper den beror på på dumhet och flockbeteende.
Japp, och den blå tavlan är faktiskt den snyggaste blå nyansen jag sett. Å jag är blåaholic. Nu är jag iof grymt sugen på 116622 med nyare clasp och mindre ändlänkar, även om jag absolut inte har något emot de gamla dito. Men aldrig får man vara helt nöjd, då är det game overDet verkar bli så alternativt att farsan får den Boetten är så mycket bättre på ym än andra sportrollar!
Har svårt att motivera prisskillnaden bara även om nyare clasp hade varit trevligt! Lär väl förmodligen bli en ym igen efter bostadsköp nu i höst om priserna stannar så här lågt. Riktigt prisvärda.Japp, och den blå tavlan är faktiskt den snyggaste blå nyansen jag sett. Å jag är blåaholic. Nu är jag iof grymt sugen på 116622 med nyare clasp och mindre ändlänkar, även om jag absolut inte har något emot de gamla dito. Men aldrig får man vara helt nöjd, då är det game over
Jag avslutar kapningen av tråden med att hålla med och fastslå att alla 1662x som funnits på senaste och nu på K&S platsar i denna tråd. De är löjligt prisvärda beg än så länge...Har svårt att motivera prisskillnaden bara även om nyare clasp hade varit trevligt! Lär väl förmodligen bli en ym igen efter bostadsköp nu i höst om priserna stannar så här lågt. Riktigt prisvärda.
Vad har den här klockan gjort för att förtjäna en såpass lång vistelse på köp och sälj?
https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-16800-83-prisbump-45k.57363/
Vad har den här klockan gjort för att förtjäna en såpass lång vistelse på köp och sälj?
https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-16800-83-prisbump-45k.57363/
Indeed. Till ett mycket lågt pris. Hade det varit tidsenlig länk på så hade jag nog köpt!Sannolikt att det är head-only och folk är för lata för att sätta på eget band eller skaffa länk?
Galet snygg är den!
Jo, inte helt osugen. Inte minst med tanke på att det vore årsklocka!Indeed. Till ett mycket lågt pris. Hade det varit tidsenlig länk på så hade jag nog köpt!
Kör, grymt kul med safir och målade! Anti är en GGJo, inte helt osugen. Inte minst med tanke på att det vore årsklocka!
Köpte ju PRECIS en 3239....Kör, grymt kul med safir och målade! Anti är en GG
Det är just det som är problemet, framtiden...Jag avslutar kapningen av tråden med att hålla med och fastslå att alla 1662x som funnits på senaste och nu på K&S platsar i denna tråd. De är löjligt prisvärda beg än så länge...
Sälj den!Köpte ju PRECIS en 3239....
ETA-verk, rätt tråkig tavla, ingen microjustering eller halvlänkar. Tycker det talar för sub!Sälj den!
HAHAHA. Tycker inte vit/guld tavlan är det minsta trist, den svarta lite trist. Microjustering är det väl sådär med på head onlyETA-verk, rätt tråkig tavla, ingen microjustering eller halvlänkar. Tycker det talar för sub!
Tycker för övrigt inte att man ska uppmana till missbruk på detta vis!Sälj den!
Tycker också det är en riktigt snygg klocka faktiskt! Oavsett är IWC lite kul i kontrast till Rolex, Omega och även Tudor numera. Känns som att IWC försvunnit lite.HAHAHA. Tycker inte vit/guld tavlan är det minsta trist, den svarta lite trist. Microjustering är det väl sådär med på head only
Hade den legat så billigt om den haft tidsenlig länk? Nu säljs den ju head only.Indeed. Till ett mycket lågt pris. Hade det varit tidsenlig länk på så hade jag nog köpt!
Nej men hade gärna pröjsat 3-5 extra med en tidsenlig länk i bra skickHade den legat så billigt om den haft tidsenlig länk? Nu säljs den ju head only.
Får man en länk för endast 5k?Nej men hade gärna pröjsat 3-5 extra med en tidsenlig länk i bra skick
Yes. Ska vara en 93150 länk. Går lätt att hitta för 5. Projekt att jaga tidsenlig dockFår man en länk för endast 5k?
Skulle säga att man verkar få lägga en bit över 10 000 på korrekt armband med rätt endlinks.Yes. Ska vara en 93150 länk. Går lätt att hitta för 5. Projekt att jaga tidsenlig dock