Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En prisbump som borde göra skillnad, samtidigt kanske 29.000 kr var ett lämpligare utgångspris? Eller?
En prisbump som borde göra skillnad, samtidigt kanske 29.000 kr var ett lämpligare utgångspris? Eller?
Jag har inte heller så bra koll på nyare Navitimers...Beror väl kanske på hur man definierar prisvärt, 30' kanske inte är löjligt billigt men känns väl väldigt prisvärt? Har ju inte dykt upp så många navitimers här på ks under 2016 men senast för någon vecka såldes en liknande från 2002 för 30', så en sex år yngre för samma pris känns väl rätt schysst? Rätta mig om jag har fel, jag är fortfarande rätt blöt bakom öronen trots allt lurkande här
I eftertanke så kanske det inte är en löjligt bra deal som du menade på, men prisvärt känns det väl, ganska svagt utbud på dem på ks ocksåJag har inte heller så bra koll på nyare Navitimers...
En fin klocka hursomhelst . Blir nog såld under helgen.I eftertanke så kanske det inte är en löjligt bra deal som du menade på, men prisvärt känns det väl, ganska svagt utbud på dem på ks också
...det var det nog med tanke på hur fort den försvann
Är det billigt nog så kan alla tänka sig!...det var det nog med tanke på hur fort den försvann
Jag skulle säga att priset är rimligt.https://klocksnack.se/threads/tudor-black-bay-blue-fullset-2016.59719/
Detta känns prisvärt, men vad vet jag!
Åldern påverkar ju lite såklart, hittar inte hur gammal den är, men visst verkar priset braEn pelagos för 22k måste väl anses mycket prisvärd? https://klocksnack.se/threads/tudor-pelagos.60063/
Står ju uttagen i våras.Åldern påverkar ju lite såklart, hittar inte hur gammal den är, men visst verkar priset bra
Skummade efter siffror och inte text. Då måste det rimligen vara ett väldigt bra pris!Står ju uttagen i våras.
Det är ett okej pris helt klart. Inte jättebra men absolut inget överpris.Skummade efter siffror och inte text. Då måste det rimligen vara ett väldigt bra pris!
Var då? Billigaste jag hittar på Chrono24 för 25600 är 28200 och så ska det på ca 100 EUR frakt på det.Det är ett okej pris helt klart. Inte jättebra men absolut inget överpris.
Men man hittar en nyare med inhouse för 26-28k.
Finns en blå på forumet för 26700kr.Var då? Billigaste jag hittar på Chrono24 för 25600 är 28200 och så ska det på ca 100 EUR frakt på det.
Hm ok, hittar den inte när jag söker på Pelagos på forumet, men jag sålde en blå 25600 för 27 från 2015 tidigare. Det förhindrar ju inte att 22 är ett bra pris om man nu hellre vill ha den gamla med cleanare tavlaFinns en blå på forumet för 26700kr.
Skrev nyare inte helt nya
Har dock köpt en helt ny pelagos med inhouse för 29000kr själv i våras så det går att hitta bra priser på dem.
Den som faktiskt i ärlighetens namn förstod tvåan kan ju gärna få ringa mig och ge en sammanfattning.
Böckerna fungerar för att slå upp saker a la uppslagsverk men att i studentanda läsa från pärm till pärm är vedervärdigt.Får du bara rätt på dina accepter så är adlercreutz en pärla. Maken till seg föreläsare dock..
Böckerna fungerar för att slå upp saker a la uppslagsverk men att i studentanda läsa från pärm till pärm är vedervärdigt.
Nä det gör det inte. Det är ett helt okej pris. Jag sålde min för 20 jämnt igår men med lite mer slitage på länken.Hm ok, hittar den inte när jag söker på Pelagos på forumet, men jag sålde en blå 25600 för 27 från 2015 tidigare. Det förhindrar ju inte att 22 är ett bra pris om man nu hellre vill ha den gamla med cleanare tavla
Problemet med den klockan är dock att den passar bättre som fotboja än runt handleden om man inte har bodybuilder armar...
(Ja, jag är klen och avundsjuk på er som kan bära upp grövre klockor )
Fler än vi som har klena armar antagligen...Förstår inte att den inte blivit såld!