Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit, jag som tryckte i mig en hel näve från Nymans igår!
"Papper ifrån avnjutna godbitar hos Nymans. LÖNEDAGSSLUMPASShit, jag som tryckte i mig en hel näve från Nymans igår!
Ha haa, finns ju i skålarna i butiken... men det är klart om man tar en taxi så är det ju billigare
Håller med. -38% mot listpris och typ inte använd.Har ingen aning om det är den "mest" prisvärda klockan på K&S. Men @yonsson IWC känns definitivt prisvärd:
https://klocksnack.se/threads/iwc-mark-xviii-sänkt-nu-28.67548/
Tack, ja jag tycker att den är löjligt billig nu. Nyskick såklart och knappt inkörd eller slickad på. No brainer om man vill testa en IWC.Har ingen aning om det är den "mest" prisvärda klockan på K&S. Men @yonsson IWC känns definitivt prisvärd:
https://klocksnack.se/threads/iwc-mark-xviii-sänkt-nu-28.67548/
Haha vadå inte slickad på? Har sett dina recensioner, knappast något som inte är slickat på i din klocklåda!Tack, ja jag tycker att den är löjligt billig nu. Nyskick såklart och knappt inkörd eller slickad på. No brainer om man vill testa en IWC.
Uppenbarligen verkar det vara så. Trodde Yonssons skulle bli såld direkt.Fick nästan gå ner 50% mot nypriset när jag sålde min Spitfire för ngt år sen, och den var använd typ 2 veckor. Kasst andrahandsvärde på IWC...
Finns väl dock inte en enda schysst spitfire? Spitfire är ju typ IWC on crack.Fick nästan gå ner 50% mot nypriset när jag sålde min Spitfire för ngt år sen, och den var använd typ 2 veckor. Kasst andrahandsvärde på IWC...
Finns väl dock inte en enda schysst spitfire? Spitfire är ju typ IWC on crack.
De där luggarna är fan döden för en handled.Nja. 3878 som jag hade tycker jag är riktigt fin. Dyr dock.
För att inte tala om höjden på klockanDe där luggarna är fan döden för en handled.
Sluta gnäll, skaffa rejäla armar och köp en sedan i guld. Succé.För att inte tala om höjden på klockan
Hemsk designmässigt, brutalt stor och brutalt dyr. Går icke att jämföra.Nja. 3878 som jag hade tycker jag är riktigt fin. Dyr dock.
Lite OT? Oaktat om du tycker den är tråkig (alla tycker vi så om någon klocka) så är den fortfarande prisvärd.Även som IWC fan (främst kronograferna) går det inte att undvika tycka att Mark XVIII typ är världens tråkigaste klocka.
Sant. Men inte på det sätt du trorHemsk designmässigt, brutalt stor och brutalt dyr. Går icke att jämföra.
Ja. Men tydligen inte prisvärd nog för att någon ska köpa den. Vill man bli av med den är det bara att fortsätta kapa priset.Lite OT? Oaktat om du tycker den är tråkig (alla tycker vi så om någon klocka) så är den fortfarande prisvärd.
Billigaste i EU på chrono24 kostar 30tkr.Ingen aning om den ska räknas som prisvärd eller inte men det är nog inte så svårt att få tag på en helt ny för det priset om man kan tänka sig leta utanför Sverige.
Varför begränsa sig till EU?Billigaste i EU på chrono24 kostar 30tkr.
Se det som en utmaning. Hitta en billigare inkl alla kostnader såsom moms, frakt, kreditkortsavgift etc!Varför begränsa sig till EU?
För att annars ska man betala moms och tull och då är inte priserna lägre längre.Varför begränsa sig till EU?
Då var vi där igen. Sitter man och jämför med världens billigaste klocka i Afghanistan så är det fritt fram att köpa den istället. Personligen hade jag alla gånger i veckan valt klockan som är i nyskick och en vecka gammal på KS från en någorlunda säker säljare. Januari och februari tror jag är de två största anledningarna till att klockan inte är såld. Får väl dra tillbaka klockan och lägga upp den i mars istället om ingen biter.Ingen aning om den ska räknas som prisvärd eller inte men det är nog inte så svårt att få tag på en helt ny för det priset om man kan tänka sig leta utanför Sverige.
Blir så jobbigt också att åka till Afghanistan för att lägga den i väskan personligen för att slippa momsen. Ska man sitta i Sverige och beställa lär man få vara beredd att lägga på tull och moms. Så slapphänt är inte Tullverket. Det är inte som att beställa en Seiko från watchhubs där den är deklarerad för 80 dollar oavsett vad det ligger i boxen...Då var vi där igen. Sitter man och jämför med världens billigaste klocka i Afghanistan så är det fritt fram att köpa den istället. Personligen hade jag alla gånger i veckan valt klockan som är i nyskick och en vecka gammal på KS från en någorlunda säker säljare. Januari och februari tror jag är de två största anledningarna till att klockan inte är såld. Får väl drar illa ja klickan och lägga upp den i mars istället om ingen biter.
Hehe, tror nog att alla på KS ser dig som en helt säker säljare.... någorlunda säker säljare...