Ruben
Silver
Man blir ju lite småsugen alltså..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man blir ju lite småsugen alltså..
Andrahandspriserna på FC brukar vara ganska långt under listpris, men den där ligger en bra bit under de som finns på Chrono 24 också. Men kan säkert vara lite svårt att sälja vidare till ett bra pris.Kan inget om FC men den här känns prisvärd
https://klocksnack.se/threads/frédérique-constant-slimline-moonphase-manufacture-18k-roséguld.67914/
-62% på en flångny klocka måste väl ändå anses väldigt bra.Andrahandspriserna på FC brukar vara ganska långt under listpris, men den där ligger en bra bit under de som finns på Chrono 24 också. Men kan säkert vara lite svårt att sälja vidare till ett bra pris.
Ja, jo... men det beror väl lite på vilket märke det gäller. 62% på en sport-Rolex eller 62% på en Invicta så att säga.-62% på en flångny klocka måste väl ändå anses väldigt bra.
-62% på en flångny klocka måste väl ändå anses väldigt bra.
Vill man ha klockan är det väl ett bra pris, men inget för den notoriske flipparen skulle jag tro
Om den inte hade varit 42mm så hade jag nog tyckt annorlunda, dvs att det varit mycket klocka för pengen... i nuläget blir den liksom inte prisvärd hur lågt priset än är (IMO), eftersom en 42mm dressare skulle kännas för stort på mina handleder.Säger inte att det är dåligt, tror precis som Alfgren skriver att det är nog ett bra pris om man vill köpa klockan men det är inte säkert man kan göra sig en bra deal om man vill sälja!
Sjukt mycket klocka för pengarna. Perfekt beater/sommarklocka då den redan är i använt skick.
Riktigt prisvärt. Ser ut som den ligger på blocket nu, fortfarande prisvärd.Sjukt mycket klocka för pengarna. Perfekt beater/sommarklocka då den redan är i använt skick.
Riktigt bra men tyvärr utan länk, kan vara därför folk inte vågarDet här är prisvärt tycker jag!
Vad väntar alla på?
https://klocksnack.se/threads/tudor-79280p-20k-sista-prispump.67121/
@Gabriel90
Tyvärr är det nog så. Den är ärligt talat riktigt tråkig på läder.Riktigt bra men tyvärr utan länk, kan vara därför folk inte vågar
Riktigt bra men tyvärr utan länk, kan vara därför folk inte vågar
^^ Vad han sade.
Går ju att komplettera med länk och den är fortfarande billig.Tyvärr är det nog så. Den är ärligt talat riktigt tråkig på läder.
Så klart. Men folk är lata överlag!Går ju att komplettera med länk och den är fortfarande billig.
True dat bro.Så klart. Men folk är lata överlag!
Köper man en ny länk hos ad borde det ju inte bli en billig klocka? Har ju gått flera för 23-25k med länk. En sån länk borde väl kosta några lappar fler än 5 hos ad?True dat bro.
Nä, men det är sant och alla bor inte nära AD.
Har för mig att länken ligger på 5k, kan dock ha fel.Köper man en ny länk hos ad borde det ju inte bli en billig klocka? Har ju gått flera för 23-25k med länk. En sån länk borde väl kosta några lappar fler än 5 hos ad?
Ja det är ett rimligt pris, men inte tillräckligt för att folk ska hugga bara för prisets skulle. Latheten som tidigare nämndes..Har för mig att länken ligger på 5k, kan dock ha fel.
Men en ny servad 79280 med länk och läder 25k ser jag i alla fall som en rätt bra affär.
Ligger Tudors länkarmband så "billigt"? Vet att storebror med stort R kostar betydligt mer och är i princip samma sak förutom loggan på viklåset.Har för mig att länken ligger på 5k, kan dock ha fel.
Men en ny servad 79280 med länk och läder 25k ser jag i alla fall som en rätt bra affär.
Priset är rätt men det är ju bara en låtsas Daytona när allt kommer omkring
*springer och gömmer sig*
Ligger Tudors länkarmband så "billigt"? Vet att storebror med stort R kostar betydligt mer och är i princip samma sak förutom loggan på viklåset.
Precis, jag har precis hittat en Franck Muller i Saudiarabien, privat säljare dessutom. Det kan suga och det kan bli ett jädra äventyr. Saudiarabiens landsbygd är inte min starka sida, men billigt är det, men när jag lägger på resa och moms blir det billigare att köpa från EU, för att inte tala om klockor som redan finns i Sverige.Då var vi där igen. Sitter man och jämför med världens billigaste klocka i Afghanistan så är det fritt fram att köpa den istället. Personligen hade jag alla gånger i veckan valt klockan som är i nyskick och en vecka gammal på KS från en någorlunda säker säljare. Januari och februari tror jag är de två största anledningarna till att klockan inte är såld. Får väl dra tillbaka klockan och lägga upp den i mars istället om ingen biter.
Snålisar.Folk har inte mer än 190k av någon anledning, verkar gå dåligt nu.
Man måste buda under, annars har man ingen magge..Folk har inte mer än 190k av någon anledning, verkar gå dåligt nu.