Nej för det "glöms" alltid bort i annonserna av någon anledning...Okej, det hade jag ingen aning om ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej för det "glöms" alltid bort i annonserna av någon anledning...Okej, det hade jag ingen aning om ..
Jag syftar på Aosehus ... det skrev tidigare att han bor i Schweiz som jag förstått ?Nej för det "glöms" alltid bort i annonserna av någon anledning...
Nej precis. För det står ju inte i annonserna att klockan finns där trots att det borde göra det.Jag syftar på Aosehus ... det skrev tidigare att han bor i Schweiz som jag förstått ?
Det var därför jag skrev, att jag inte hade någon aning om det.
DU har helt rätt.. trodde han bodde i sverige, men så såg det inte ut när man kikade på annonsen.Nej precis. För det står ju inte i annonserna att klockan finns där trots att det borde göra det.
Känns som att efterfrågan på IWC är ganska låg på forumet...eller?
Yep.Känns som att efterfrågan på IWC är ganska låg på forumet...eller?
Känns som att efterfrågan på IWC är ganska låg på forumet...eller?
Jag säger inte att det inte är prisvärt, den kan säkert vara ett riktigt toppenpris, men det är väldigt svårt att bedöma det med hänsyn till 1-2 klockor på C24.Är inte så inne på Omega men denna;
https://klocksnack.se/threads/submariner-16613-eller-planet-ocean-2500-guld-en-ska-bort.72986/
Prisvärd? Vad jag kan se finns det 1-2 PO på c24, några månaders väntetid och ett listpris norr om 140'..
Okej den är visserligen inte här på KS...men är d inte galet pris på denna
https://m.blocket.se/malmo/Rolex_Submariner_16610LV_50th_Anniversary_73253046.htm?ca=20&w=3
Säljaren har bud på över 70 000kr så den lär inte säljas för utsatt pris.Fantastiskt bra pris! Skulle säga bland dem absolut billigaste i världen just nu. Jag kan i alla fall inte hitta en till bättre pris. Eller ens i närheten.
Säljaren har bud på över 70 000kr så den lär inte säljas för utsatt pris.
Vad listar en ny?@pars Skydiver måste vara en utmanare till titeln.
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-skydiver-17-16k.72907/
23700 krVad listar en ny?
Så ca 32% av listpriset, är inte SS som Breitling dvs man losar 50% direkt så fort man lämnar butiken?23700 kr
Ja, de är är ju inga daytonas, men jag tror inte jag sett en ny Skydiver så billigt innan.Så ca 32% av listpriset, är inte SS som Breitling dvs man losar 50% direkt så fort man lämnar butiken?
Haha jävlar vad många mess jag fått. Det var en missbump. Kolla datumet på annonsen
Haha jävlar vad många mess jag fått. Det var en missbump. Kolla datumet på annonsen