Därav "kanske".Äh. Det där är inte helt sant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Därav "kanske".Äh. Det där är inte helt sant.
Jag köpte min för 1100, tratten, på läder. Den ligger nog rätt i pris nu på länken (som ligger på 80 euro har jag för mig ny).Förstår verkligen inte hur denna kan ligga kvar såpass länge:
https://klocksnack.se/threads/orient-fm00002b-planet-orient-med-40h-reserv.41587/
Har haft en själv (möjligtvis denna?) och är väldigt imponerad av kvalitén och finishen för det priset. Tycker det var ganska stor skillnad från ray/mako som inte återspeglar sig i priset alls.
Den har en väldigt speciell design. Cool är den i alla fall.Förstår verkligen inte hur denna kan ligga kvar såpass länge:
https://klocksnack.se/threads/orient-fm00002b-planet-orient-med-40h-reserv.41587/
Har haft en själv (möjligtvis denna?) och är väldigt imponerad av kvalitén och finishen för det priset. Tycker det var ganska stor skillnad från ray/mako som inte återspeglar sig i priset alls.
Sök på watchrecon.com för att få en prisuppfattning. Har inte stenkoll på just Espada men att kalla den för ett fynd är nog att ta i. Zenith tappar rätt mycket värde tyvärr.Denna ligger inte på klocksnack men är denna prisvärd, om jag får den för 30? Uttagen för ett år sedan! Dåliga bilder men det är den med silver dial!
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=57935048&q=Zenith&sort=0&ref=fas
Sök på watchrecon.com för att få en prisuppfattning. Har inte stenkoll på just Espada men att kalla den för ett fynd är nog att ta i. Zenith tappar rätt mycket värde tyvärr.
Det är ju 40% off nypriset så hur illa kan det vara? Tror de brukar ligga någonstans mellan 25 och 35.Fynd är det väl inte, men jag menade mer att den inte är väldigt överprisad
@_uragenten_ har sänkt Black Bay:en till 18k nu.En sprojlans ny Tudor BB på läder, för 18.5k? Vissa brukar vilja ha 20k+ för deras begagnade...
Billigt, billigt!
https://klocksnack.se/threads/tudor-trio.42943/
Fin som bara den, tyvärr fel färg på bezeln för mig !@_uragenten_ har sänkt Black Bay:en till 18k nu.
De flesta vill väl kanske ha den på länk?Vad är grejen? Jag är förvånad att ingen har nappat...
Lustigt att du är förvånadVad är grejen? Jag är förvånad att ingen har nappat...
Jaså? Denna klocka är i alla i "rätt" färg, enligt dig, och helt ny, och dessutom billigare jämfört med vad folk brukar ta för sina begagnade BBs på läder...Lustigt att du är förvånad
och ändå osåld... och du har ingen förklaringJaså? Denna klocka är i alla i "rätt" färg, enligt dig, och helt ny, och dessutom billigare jämfört med vad folk brukar ta för sina begagnade BBs på läder...
Den kommer nog inte att dröja länge innan den är borta.och ändå osåld... och du har ingen förklaring
Jodå, BBs på länk är mer poppisoch ändå osåld... och du har ingen förklaring
Vi får seDen kommer nog inte att dröja länge innan den är borta.
Man får tycka vad man vill men i slutändan styr marknaden.. om han vill sälja för 18k är han fri att göra det och om han vill ge bort den kan han göra det också. Det betyder dock inte att han har satt ett marknadsmässigt pris.Jodå, BBs på länk är mer poppis
Det är som du säger, att det är marknaden styr, och det var/är just därför både du och han var/är tvungen att sänka priset på klockan.Vi får se
Man får tycka vad man vill men i slutändan styr marknaden.. om han vill sälja för 18k är han fri att göra det och om han vill ge bort den kan han göra det också. Det betyder dock inte att han har satt ett marknadsmässigt pris.
Låter för billigt kan jag tycka utan att ha tittat något på klockan.Det är som du säger, att det är marknaden styr, och det var/är just därför både du och han var/är tvungen att sänka priset på klockan.
Enligt mig så är detta ett kanonpris för de som är ute efter en BB på läder, eller vad tycker du?
Marknaden som styr, som sagt...?Låter för billigt kan jag tycka utan att ha tittat något på klockan.
Blev erbjuden en BB för 18k utan prut hos AD direkt efter att den släppts, så jag kan inte tänka mig att det är något superpris i alla fall.En sprojlans ny Tudor BB på läder, för 18.5k? Vissa brukar vilja ha 20k+ för deras begagnade...
Billigt, billigt!
https://klocksnack.se/threads/tudor-trio.42943/
De flesta vill väl kanske ha den på länk?
Hade jag inte precis gjort ett köp i den prisklassen så...
Dålig jämförelse. Gick väl att plocka upp BLNR för runda 50k av AD när det släpptes efter Basel. Lycka till med det priset idag. Rolex är Rolex men flesta klockmärken har ju fått ett påslag i och med höjningar m.m.Blev erbjuden en BB för 18k utan prut hos AD direkt efter att den släppts, så jag kan inte tänka mig att det är något superpris i alla fall.
Jag ville ha den på länk tills jag kände på den i läder.
Den är riktigt grym på läder!
Kan ingen köpa @Guinness två JLC quartz klockor?
Jag är så löjligt sugen på den i stål att jag blir galen... Och pengar har jag inte heller!
Stoor klocka det där, Jlcn. T.o.m Spencer tyckte den var stor och du är väl lite tunnare om jag minns rätt .
Den kan upplevas stor men har verkligen storleken någon betydelse?