stabil
Basic
Det är ju standardpris?
Knappt använd listpris ligger på 62" det är en bra deal enligt mig. Kan ju bero på att jag köpte en nyligen till ett avsevärt högre pris!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju standardpris?
Knappt använd listpris ligger på 62" det är en bra deal enligt mig. Kan ju bero på att jag köpte en nyligen till ett avsevärt högre pris!
Jag håller med om att det är ett bra pris för en grym klocka men priset speglar samtidigt vad dem gått för sen den släpptes här på forumet, vilket jag tycker gör att den inte platsar i den här tråden. Om du köpt en för betydligt mer så är min fråga varför?
Jag funderar lite på att klippa en svart så det är anledningen till mitt intresse.
Lista över annonser på K&S (tidigast först):
36,590 SEK
35,000 SEK
37,000 SEK
33,000 SEK
39,500 SEK
36,000 SEK
36,000 SEK
36,000 SEK
31,500 SEK
33,000 SEK
33,000 SEK
33,500 SEK
35,000 SEK
37,000 SEK
36,000 SEK
37,000 SEK
36,000 SEK
Jag håller med om att det är ett bra pris för en grym klocka men priset speglar samtidigt vad dem gått för sen den släpptes här på forumet, vilket jag tycker gör att den inte platsar i den här tråden. Om du köpt en för betydligt mer så är min fråga varför?
Jag funderar lite på att klippa en svart så det är anledningen till mitt intresse.
Lista över annonser på K&S (tidigast först):
36,590 SEK
35,000 SEK
37,000 SEK
33,000 SEK
39,500 SEK
36,000 SEK
36,000 SEK
36,000 SEK
31,500 SEK
33,000 SEK
33,000 SEK
33,500 SEK
35,000 SEK
37,000 SEK
36,000 SEK
37,000 SEK
36,000 SEK
Var som sjutton inte sett en på köp och sälj på länge men då låter det absolut som standard pris.
Inte alla som kan bära upp denEn sbdx001 för 11 papp.
https://klocksnack.se/threads/seiko-marinemaster-mm300-prisbump.44831/
Hur kan den ligga kvar?
För 11 är det värt att försökaInte alla som kan bära upp den![]()
Jag hade klippt den om det var svart tavla, och jag inte nyss köpt annan klocka...Ingen som vill ha, bara för att sommaren är över, eller för att modellen inte är så värst poppis?
Bra pris i alla fall
https://klocksnack.se/threads/rolex...servad-ytterligare-prisbumb-2015-10-21.45061/
Ingen som vill ha, bara för att sommaren är över, eller för att modellen inte är så värst poppis?
Bra pris i alla fall
https://klocksnack.se/threads/rolex...servad-ytterligare-prisbumb-2015-10-21.45061/
Jag hade klippt den om det var svart tavla, och jag inte nyss köpt annan klocka...
Klassiker.Jag hade klippt den om det var svart tavla, och jag inte nyss köpt annan klocka...
Klassiker.
Jag hade klippt den om jag hade haft pengar och det var en 1675 istället för en milgauss.
Milgauss är en grymt cool klocka. Bärs ju för fan av Captain slow, dessutom är det långt ifrån alla som vill ha en dinka som alla medelsvenssons har, typ GMT 116710 eller 16610Millgauss är en svår klocka. Långt ifrån alla vill ha en sekundvisare designad av någon med Parkinson.![]()
Personligen tycker jag att den vita Milgaussen är bland det fulaste Rolex gjort. Men det är ju bara min åsikt.. jag är hellre en s.k medelsvenssonMilgauss är en grymt cool klocka. Bärs ju för fan av Captain slow, dessutom är det långt ifrån alla som vill ha en dinka som alla medelsvenssons har, typ GMT 116710 eller 16610, även om det likt gaussen är snygga dinkor.
+1Personligen tycker jag att den vita Milgaussen är bland det fulaste Rolex gjort. Men det är ju bara min åsikt.. jag är hellre en s.k medelsvensson![]()
Då vet vi..... Avseende Captain slow har han mycket god smak på ur, googla runt lite.Personligen tycker jag att den vita Milgaussen är bland det fulaste Rolex gjort. Men det är ju bara min åsikt.. jag är hellre en s.k medelsvensson![]()
Snygg ju...
![]()
![]()
Hehe, vafan köpte du inte Daytonan nyligen?Och jag hade klippt den ifall det var en 1680 röd, då jag har pengar som ligger i fickan och bara väntas på att brännas!
Därför att den är riktigt bra. 25.000:- är dessutom ett väldigt bra pris om du frågar mig.Någon utav dessa måste vara prisvärd. Men jag vet inte vilken. En 16610 utan tillbehör för 39k, eller en 79090 utan tillbehör för 25k. Om det bara skiljer 14k så måste rollen vara årets köp? Hur kan Tudor Sub stigit så mycket i pris på senaste?
Någon utav dessa måste vara prisvärd. Men jag vet inte vilken. En 16610 utan tillbehör för 39k, eller en 79090 utan tillbehör för 25k. Om det bara skiljer 14k så måste rollen vara årets köp? Hur kan Tudor Sub stigit så mycket i pris på senaste?
Är väl inte rätt länk på tudorn? Rätta mig gärna om jag har fel..Därför att den är riktigt bra. 25.000:- är dessutom ett väldigt bra pris om du frågar mig.
Jag har svårt att köpa det, rent generellt. Jag trodde det skulle vara större skillnad i pris mellan en Tudor och rolle. Men det kanske är just Tudor Sub som står sig bra i pris.Därför att den är riktigt bra. 25.000:- är dessutom ett väldigt priis om du frågar mig.