• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Strindberg

Patek
2-Faktor
Tycker mest det är intressant att det ligger ex ute för över 3k som inte blir sålda, men när man tar sig ner på 2500 så går den direkt.

Men cred till dig för att du säljer den till ett schysst pris.
Nu säljer jag ju inga nyare ur på Tradera, men jag tror säkert att man skulle få klart över tre där, och med samma budgivare som inte "törs" köpa för strax över tre.
Folk är livrädda för att betala för mycket, även om det handlar om femhunkor.
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Man kan tycka vad man vill om prisuppgångarna på stål-subar men tycker att 40k för en relativt nyservad sub är prisvärt, trots avsaknad av tillbehör!

https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-14060.78210/
Det där måste väl ändå anses vara ett riktigt bra pris?! :)
Känns så med tanke på service.
Jag tycker att den ligger i nivå med andra Subar utan tillbehör som sålts här.
 

gronvit

Panerai
2-Faktor
@Chrisse är en hedersknyffel som säljer sina klockor till kompispriser på KS. Finns inte så många som honom längre. Minns en Zenith El Primero som han och Yonsson sålde för 27.000 kr ett par gånger och ganska snabbt var uppe på 37.000 kr när den skulle säljas vidare i senare led.
Jag är fortfarande ledsen för att jag missade den. Inte för att sälja vidare dock.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Denna borde bli såld inom några timmar. Visst är garanti fram till dec 2018 eftersom klockan är uttagen dec 2016?

@Compiss

https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-moonwatch-professional-005.78490/
Japp, 2 år på dessa. Priset är det inget fel på.
@Compiss du har inte skrivit att den är tillverkad innan dec 2016 och att den är manuell? ;)
Det är jag som klantat mig och initialt skrivit fel datum, 2015 skall det stå. Därför står det längre ner att garanti gäller till 22 dec 2017, eftersom den är från 22 dec 2015.

Klockan är nu såld.
Köparen är informerad om detta fel som blev i annonsen.

Tackar för ert påpekande!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Det är jag som klantat mig och initialt skrivit fel datum, 2015 skall det stå. Därför står det längre ner att garanti gäller till 22 dec 2017, eftersom den är från 22 dec 2015.

Klockan är nu såld.
Köparen är informerad om detta fel som blev i annonsen.

Tackar för ert påpekande!
Fast jag skojade bara, med referens till tidigare diskussion i annan tråd om din 79220n du hade till salu :D
 

Chrisse

Patek
2-Faktor

Kan bara hålla med, jag var första ägaren på denna.. och det är otroligt mkt klocka för den pengen nu, uttagen på Nymans i år, en klocka som kostar över 100.000:- ny.
Sjukt snygg är den också, @Beastie att den inte sålt är ett mysterium

2017-02-22 19.52.12-2.jpg

DSC04826.JPG

DSC05021.JPG

DSC05068.JPG
 
Senast ändrad:
Topp