• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Är det inte exakt samma klocka som funnits tidigare för en billigare peng, från annan användare då.

Jag kan vara helt ute och cyklar här och ber isåfall om ursäkt.

Har inte sett någon sådan ligga ute för lägre pris tidigare, den är inte jättevanlig. Sålde min i somras för 5000 (inte samma ex), 4200 känns prisvärt. Väldigt fin klocka.

@AdrianO
Har du haft uppe annonsen länge? Kan svära på att jag sett de bilderna under en längre tid. Kan vara att jag fått för mig att den låg ute för ett lägre pris. :)

VARFÖR köper ingen den här?

https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-pam-590-sista-prisbump-34k-endast-i-helgen.79486/ (@Capeland)

dsc_1603-jpg.490031

dsc_1602-jpg.490030
dsc_1610-jpg.485979

dsc_1613-copy-jpg.490033

dsc_1599-jpg.490029

dsc_1622-jpg.485984

dsc_1623-jpg.485985

Det blir blancolån snart.

Varför.....jo därför alla på forumet har redan ägt den

Eller så är det dingen i samband med att den legat osåld ett tag. Folk tänker....hmm om den inte säljs för 34 kommer jag då förlora massor på den om jag köper den, den verkar ju ändå rätt sval på marknaden.....typ

Tillbaka
Topp