• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

tdn-dk

Panerai

Fin, men er glasringen förstörd ?

upload_2017-10-19_11-42-36.png
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Man kan ha en känsla för klockan som överstiger ekonomisk fixering.
Såklart men då kanske man inte ska sälja klockan :)

Det jag menar är, att även om jag har någon slags affektion till en klocka, men väljer att sälja den till någon annan. Så struntar jag fullständigt i om personen använder klockan eller inte, eller säljer vidare för ett dyrare pris. Jag har ju fått vad jag ville för klockan och då går jag vidare.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Vad har det här sidospåret med "...MEST prisvärda klocka till salu" att göra?
Tänker du på privatfsg via Chrono24 så kan det väl få vara berättigat om det inte blir för långt. Torsten kom snabb tillbaka på banan. Precis som alla sociala medier glömmer vi lätt bort TS och tittar bara på senast inkommande. Jag tycker vi sköter oss hyfsat. :)
 
Senast ändrad:

alfgren

Rolex
2-Faktor
Tänker du på privatfsg via Chrono24 så kan det väl få vara berättigat om det inte blir för långt. Torsten kom snabb tillbaka på banan. Precis som alla sociala medier glömmer vi lätt bort TS och tittar bara på snart inkommande. Jag tycker vi sköter oss hyfsat. :)
Vanligtvis absolut. Det var mest "varför bryr du dig om vem som är nästa köpare grejen" som jag inte kan tycka har någonting med "mest prisvärda" att göra. Den här tråden tycker jag är en av de bättre när den uppmärksammar guldkorn på K&S och därför är det extra störande med sidosnack som inte har med det ämnet att göra.
 

DirkFrode

Omega
Verkar även vara på andra sidan: https://klocksnack.se/attachments/img_0142-jpg.632050/
Något som @DirkFrode kan kommentera på kanske?
Hej och tack för att du taggade mig!
Klockan har lite lossnader i glasringen i det vikta guldet men inga direkta sprickor, "förstörd" kan jag inte uttala mig om, det är inga sprickor som går igenom ringen men det finns som sagt några lossnader, inga konstigheter för mig dock när det kommer till helhetsintrycket, och det speglar an i priset. Ett liknande exemplar för en referens 2757 i min eller bättre skick ligger ju även på en mycket högre prisnivå, men då utan denna underbara svarta tavla!
 
Topp