Ser riktigt grym ut. Tror den skulle gå rätt snabbt med dina bilder. Tack för bilderna
Grym klocka! Nyservad, ovanlig och jäkligt nice. Detta är samma exemplar. Kanonpris!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt grym ut. Tror den skulle gå rätt snabbt med dina bilder. Tack för bilderna
Grym klocka! Nyservad, ovanlig och jäkligt nice. Detta är samma exemplar. Kanonpris!
Hur stor är den där rackaren? 40mm?Ser riktigt grym ut. Tror den skulle gå rätt snabbt med dina bilder. Tack för bilderna
Ping @yonsson ...Hur stor är den där rackaren? 40mm?
Fick hem denna idag! Jäkligt snygg med ett bra urverk 2824-2.. den är i pläterad guld och har även en guld länk.. men jag bytte till ett as frächt racer band, köpt via RS. Tavlan har en grymt snygg sunburst.
Köpte den för 2500:- i andra hand, har nog ett rek pris på cirka 6k.
För mig är det väldigt mycket man för för så "lite" pengar.
Ok, lägg ut direkt på köp & sälj för en tusing nu bara så är du fortfarande i rätt tråd.Glömde bifoga bild! Här kommer den.. Hamilton thinmatic!
Haha missade helt att det stod ute på köp/sälj. Trodde det var mest prisvärda klocka.Ok, lägg ut direkt på köp & sälj för en tusing nu bara så är du fortfarande i rätt tråd.
Återigen så finns säljaren i icke EU-land så släng på 25% på priset....Nu är jag partisk i ärendet då jag äger en likadan men denna tyckte jag var riktigt prisvärd! https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-116613-2016.82388/
Hade inte en tanke på detÅterigen så finns säljaren i icke EU-land så släng på 25% på priset....
Den här:
https://klocksnack.se/threads/certina-ds-action-chronometer-behÖver-fÅ-sÅld-snabbt.82284/
Kronometer under 4 K !
@TobiasD
Touché!Jag säger inget om att det inte är prisvärt med en chronometer för under fyra lappar, men i sammanhanget är det ju relevant att Klockia säljer nya för 3590 kr.
Jag säger inget om att det inte är prisvärt med en chronometer för under fyra lappar, men i sammanhanget är det ju relevant att Klockia säljer nya för 3590 kr.
Säger inte att prissättningen är fel, iom det extra läderbandet, men jag hade inte gått så långt som att kalla klockan den mest prisvärda på K&S.
Den är dessutom inte ens använd, bar den i tre dagar.Som rubriken säger *mest prisvärda klockan på köp och sälj* och inte den som har *läst pris i förhållandet till nypriset*. Eftersom Certinan är ett ruskigt kap som ny vinner den enkelt även här.
Har du inte använt den eller har du burit den i tre dagar?Den är dessutom inte ens använd, bar den i tre dagar.
Vad jag menar med det är att den inte är "speciellt" använd. Förlåt om det kan låta fel. Tre dagar är det.Har du inte använt den eller har du burit den i tre dagar?
Jag förstår, förlåt om jag lät dryg.Vad jag menar med det är att den inte är "speciellt" använd. Förlåt om det kan låta fel. Tre dagar är det.
Men även om modellen är prisvärd så köper man väl en ny om det är samma pris? Idén med att köpa en begagnad är väl att få ett bättre pris än från AD? Finns andra trådar som behandlar vad som är mycket bang for the buck!Som rubriken säger *mest prisvärda klockan på köp och sälj* och inte den som har *läst pris i förhållandet till nypriset*. Eftersom Certinan är ett ruskigt kap som ny vinner den enkelt även här tycker jag
Återigen en annons av @JohanSA som är mer än rimligt prissatt imho https://klocksnack.se/threads/lucien-rochat-gmt-valjoux-7754-90-tal.82727/
Men man kan ju få en ny i Sverige för 6250 kr. Denna annons platsar absolut inte i denna tråd. Trevlig bonus med läderbandet iaf, det gör ju klockan till en lite bättre deal.Certifierad chronometer med 80 h gångreserv under 6 K! (bortsett från vad den kostar som ny är det sjukt mycket klocka för pengarna imo)
https://klocksnack.se/threads/certina-ds-1-powermatic-chronometer-cosc.82856/#post-2079530
Men man kan ju få en ny i Sverige för 6250 kr. Denna annons platsar absolut inte i denna tråd. Trevlig bonus med läderbandet iaf, det gör ju klockan till en lite bättre deal.