• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Compiss

Patek
2-Faktor
IMG_2359.JPG

IMG_2361.JPG
IMG_2360.JPG
IMG_2363.JPG
IMG_2362.JPG
IMG_2364.JPG
IMG_0683.JPG
Grym klocka! Nyservad, ovanlig och jäkligt nice. Detta är samma exemplar. Kanonpris!
Ser riktigt grym ut. Tror den skulle gå rätt snabbt med dina bilder. Tack för bilderna
 

kalles888

Cartier
Fick hem denna idag! Jäkligt snygg med ett bra urverk 2824-2.. den är i pläterad guld och har även en guld länk.. men jag bytte till ett as frächt racer band, köpt via RS. Tavlan har en grymt snygg sunburst.

Köpte den för 2500:- i andra hand, har nog ett rek pris på cirka 6k.

För mig är det väldigt mycket man för för så "lite" pengar.
 

Arvis

Cartier
2-Faktor
Fick hem denna idag! Jäkligt snygg med ett bra urverk 2824-2.. den är i pläterad guld och har även en guld länk.. men jag bytte till ett as frächt racer band, köpt via RS. Tavlan har en grymt snygg sunburst.

Köpte den för 2500:- i andra hand, har nog ett rek pris på cirka 6k.

För mig är det väldigt mycket man för för så "lite" pengar.

Glömde bifoga bild! Här kommer den.. Hamilton thinmatic!
20171102_180801.jpg
Ok, lägg ut direkt på köp & sälj för en tusing nu bara så är du fortfarande i rätt tråd. ;)
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor

Jag säger inget om att det inte är prisvärt med en chronometer för under fyra lappar, men i sammanhanget är det ju relevant att Klockia säljer nya för 3590 kr.
Säger inte att prissättningen är fel, iom det extra läderbandet, men jag hade inte gått så långt som att kalla klockan den mest prisvärda på K&S.
 

Smulan

Rolex
Jag säger inget om att det inte är prisvärt med en chronometer för under fyra lappar, men i sammanhanget är det ju relevant att Klockia säljer nya för 3590 kr.
Säger inte att prissättningen är fel, iom det extra läderbandet, men jag hade inte gått så långt som att kalla klockan den mest prisvärda på K&S.

Som rubriken säger *mest prisvärda klockan på köp och sälj* och inte den som har *läst pris i förhållandet till nypriset*. Eftersom Certinan är ett ruskigt kap som ny vinner den enkelt även här tycker jag :)
 
Senast ändrad:

JDQ

Panerai
2-Faktor
Som rubriken säger *mest prisvärda klockan på köp och sälj* och inte den som har *läst pris i förhållandet till nypriset*. Eftersom Certinan är ett ruskigt kap som ny vinner den enkelt även här tycker jag :)
Men även om modellen är prisvärd så köper man väl en ny om det är samma pris? Idén med att köpa en begagnad är väl att få ett bättre pris än från AD? Finns andra trådar som behandlar vad som är mycket bang for the buck!:)
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Topp