Har du köpt?Det tycker jag nog med, tillräckligt bra för att vara såld nu i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du köpt?Det tycker jag nog med, tillräckligt bra för att vara såld nu i alla fall
Blev bara nyfiken för att se vad ett bra pris var, men då var den såldHar du köpt?
Lite dyrt för mig tyvärr: https://klocksnack.se/threads/patek-säljes.105973/
Priset säger ju 10^13kr (10 biljoner el 10000 miljarder kr motsv ”1 trillion dollars”). Med omsättning ca strax över 1 miljard chf får man ett P/E-värde på typ 1000. Sådär prisvärt skulle jag säga...
Fast i brödtexten anger @Leben 10 miljarder dollar.
Distansköpslagen!Jo det går att diskutera hur prisvärt det egentligen är. Returpolicyn ser lite luddig ut också.
Känns nog tryggast att genomföra affären F2FDistansköpslagen!
Såld lika fort väl. Fanns flera spekulanterDenna är riktigt bra ju.
Såklart den gick snabbtSåld lika fort väl. Fanns flera spekulanter
Ett av årets bästa kap.Denna är riktigt bra ju.
Denna är riktigt bra ju.
Såld lika fort väl. Fanns flera spekulanter
Ett av årets bästa kap.
57-60k typ.Vad skulle den kostat då?
Minst 53'. Skämt å sido, köpeskillingen kan vara rimlig men om vi glömmer det pengarna för en stund så är det ett roligt objekt i fint skick. Dessutom är vi bara en månad in på året så konkurrensen är inte mördande än så länge.Vad skulle den kostat då?
Hade den verkligen sålts för den summan? Tänker att man får ju nya 216570 för de pengarna.57-60k typ.
Hade den verkligen sålts för den summan? Tänker att man får ju nya 216570 för de pengarna.
Men visst, vissa uppskattar ju den äldre mer
Ja det tror jag, 3186 + 39mm boett med rehautgravering vettu.Hade den verkligen sålts för den summan? Tänker att man får ju nya 216570 för de pengarna.
Men visst, vissa uppskattar ju den äldre mer
Många vill väl ha 39mm, sen om den är i ypperligt skick bringar det väl in lite premium.... sen ny kostar ju 75k, beg 2014-2018 ca 53-65k enligt KS historiken
Ni har säkerligen rätt! Personligen hade jag hellre gått för den nya men det är ju det här med tycke och smakJa det tror jag, 3186 + 39mm boett med rehautgravering vettu.
Mäter boetten in på 39 mm?Ja det tror jag, 3186 + 39mm boett med rehautgravering vettu.
Ni har säkerligen rätt! Personligen hade jag hellre gått för den nya men det är ju det här med tycke och smak
Den är väl precis under 40mm iaf, men kan ha fel.Mäter boetten in på 39 mm?
Jag läste också att vissa hävdar att den är 39 mm och andra att den är 40 mm. Hur som helst så är 39-40 mm en väldigt trevlig storlek i mitt tycke.Den är väl precis under 40mm iaf, men kan ha fel.
mer, vet inte hur mkt mer men jämför den som ligger ute nu för i princip samma peng....rätt stor skillnad på objekt. Kan säga att den som köpte gjorde en riktigt bra affär och det med tanke på skickat och tillbehören samt 3186 inutiVad skulle den kostat då?
57-60k typ.
Har en själv från 2008 med 3186 och tycker det har varit väldigt svårt att värdera den, men då ger detta mig en fingervisning.mer, vet inte hur mkt mer men jämför den som ligger ute nu för i princip samma peng....rätt stor skillnad på objekt. Kan säga att den som köpte gjorde en riktigt bra affär och det med tanke på skickat och tillbehören samt 3186 inuti
Bara att gratulera
Är du dryg eller?Kan bara hålla med!
Är du dryg eller?