• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Vilket klipp, grymt med helborstad också.
Oskön modell. Den har en ovanligt dålig lösning på kronomodul vilket gör att kronan inte sitter horisontellt med kronoknapparna. Kronan sitter längre ner mot huden och är inte direkt bekväm. En sån sak som jag skulle störa mig på efter ca 34 sekunder. Bra pris dock. ;)
 

marmot

Panerai
Oskön modell. Den har en ovanligt dålig lösning på kronomodul vilket gör att kronan inte sitter horisontellt med kronoknapparna. Kronan sitter längre ner mot huden och är inte direkt bekväm. En sån sak som jag skulle störa mig på efter ca 34 sekunder. Bra pris dock. ;)
Haha fan vad illa, ser ju inte bra ut heller.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Är det? Undrar genuint, då jag är intresserad av modellen, för jag tycker en välskött kostar typ 20-22 och den ser ju väldigt trött ut. 3 tusen för mig är rätt lite skillnad.
Kan ingenting om priserna på de där men jag tycker iaf att annonsen var skönt tydlig utan massa säljsnack. Och bra tagna bilder för att beskriva skicket.

Om en bra kostar 3-5k extra så tycker jag nog ändå ett gäng märken känns gångbart för den pengen. Skönt att kunna bruka den utan ågren för att dra i första repan själv
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är det? Undrar genuint, då jag är intresserad av modellen, för jag tycker en välskött kostar typ 20-22 och den ser ju väldigt trött ut. 3 tusen för mig är rätt lite skillnad.
Det är ju en titanklocka, spännet blir så repigt ganska snabbt om man inte är petig. Bara att borsta om spännet.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Är det? Undrar genuint, då jag är intresserad av modellen, för jag tycker en välskött kostar typ 20-22 och den ser ju väldigt trött ut. 3 tusen för mig är rätt lite skillnad.
Väldigt trött var väl att ta i tycker jag, lite märken som är normala på en 3 år gammal klocka är vad jag ser. Samtidigt kan jag hålla med om att 3k mer för en ej sliten klocka inte är någon big deal.
 
Topp