25.000:- för 79230N vore också en rimligt summa om du frågar mig.Missade att det var en first gen. Därav anledningen till att jag tog bort inlägget cirka 1minut senare när jag upptäckte det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
25.000:- för 79230N vore också en rimligt summa om du frågar mig.Missade att det var en first gen. Därav anledningen till att jag tog bort inlägget cirka 1minut senare när jag upptäckte det.
Nej, Har sett åtminstone ett par stycken i väldigt bra Skick för under 23.5k25.000:- för 79230N vore också en rimligt summa om du frågar mig.
Var har du sett det? 79230N är ju versionen med in-house-verket.Nej, Har sett flertalet i nyskick för under 22k
Här på ksVar har du sett det? 79230N är ju versionen med in-house-verket.
Får ta tillbaka vad jag skrev faktiskt. Efter lite noggrannare research har jag sett en ganska stor prisökning på tudor BB. Det var inte länge sedan du kunde få en beggad BB för under 18k. Men verkar som att efter Tudor slutade tillverka ETA-versionen har andrahandsvärdet ökat med ett par tusen.25.000:- för 79230N vore också en rimligt summa om du frågar mig.
Hur gick värderingen till här?
https://klocksnack.se/threads/rolex-ladies-177200-31mm.76830/
@Biffbert
Borde du nog göra då det är du som säljer klockan. Verkar minst 7k för dyr.Säg det, la mig inte i det hela.
Säg det, la mig inte i det hela.
Snygg tavla!Borde du nog göra då det är du som säljer klockan. Verkar minst 7k för dyr.
Reviderar till minst 9k för dyr..Snygg tavla!
Håller med om att den är dyr. De listar på ca 44k ny. Damur är överlag svårsålda.
Säljer inte åt mig, den gode chefen får sätta sitt eget pris.Reviderar till minst 9k för dyr..
Åjo, om du säljer åt honom får du står för priset, går inte att komma ifrån.Säljer inte åt mig, den gode chefen får sätta sitt eget pris.
Blir den inte såld så är det hans bekymmer
Heter chefen Seppo?Säljer inte åt mig, den gode chefen får sätta sitt eget pris.
Blir den inte såld så är det hans bekymmer
Han kommer självklart bli informerad om alla åsikter kring priset.Åjo, om du säljer åt honom får du står för priset, går inte att komma ifrån.
Heter chefen Seppo?
Vafan där har vi honom ju, gamle tjifen
Jobbar du också på skanska?Heter chefen Seppo?
Nej, jag skojade lite om att han skrev att SÄPO kunde närvara vid affären.Jobbar du också på skanska?
Är nog fler än jag som tycker priset är totalt off.Han kommer självklart bli informerad om alla åsikter kring priset.
Däremot kan jag ju inte sänka någon annans klocka med 9 papp för att du tycker det eller hur?
Så den som lever får se!
Enig om att det är högt. En 178240 ligger runt 33-35 plus minus någon/några tusen. Denna ligger väl rimligen runt 30.Är nog fler än jag som tycker priset är totalt off.
Min chef kallas seppo...Nej, jag skojade lite om att han skrev att SÄPO kunde närvara vid affären.
Skämtannons juhttps://klocksnack.se/threads/rolex-lv-c.77562/#post-1952551
Det här var skapligt saftigt, kan vara den dyraste begagnade Hulk jag sett, även om jag förmodar att det är möjligt att hitta dyrare annonser om man letar @Ninen79
Bilden är inte heller att leka med! Kommer det fler @Ninen79https://klocksnack.se/threads/rolex-lv-c.77562/#post-1952551
Det här var skapligt saftigt, kan vara den dyraste begagnade Hulk jag sett, även om jag förmodar att det är möjligt att hitta dyrare annonser om man letar @Ninen79
Haha ok, ja det var ju...roligt iofs lite roligt om det spelar på det här med kölista och svensksåld (eller nä, dåligt skämt då också)Skämtannons ju
Annonsören har verkligen ansträngt sig för att låta annonsen svara på frågor, men det kanske inte behövs i det här fallet? Jag blir iaf sjösjuk av bilden, annars är det en fin klockmodell.
https://klocksnack.se/threads/rolex-lv-c.77562/#post-1952551
Städar på 100% numera
Koppla avTramsannonser som @Ninen79 lagt upp hör inte hemma på KS...