• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Aldrig hajjat varför man säljer åt andra. Låt dom regga sig o sätta in sin egna annons. Sen om man nu absolut ska envisas med att annonsera åt andra får man fan ta ansvar för prissättning mm...
De 20 nödvändiga inläggen för att få lägga upp annonser då? Ser hellre en annons där någon skriver "säljer åt en vän" än 20 inlägg som enbart är spam.

Aldrig hajjat varför man säljer åt andra. Låt dom regga sig o sätta in sin egna annons. Sen om man nu absolut ska envisas med att annonsera åt andra får man fan ta ansvar för prissättning mm...

Man vill vara snäll och hjälpa till så klart. Det är fint. Självklart har den som annonserar fullt ansvar för allt. Det är sådant man får lära sig på dagis. :)

Nu kanske vi kan släppa tjafset som inte direkt verkar leda till världsfred och återgå till ämnet?
On topic: självklart står man för allt i annonsen om man lägger ut åt någon annan. Skulle någon vän sälja via mig och denna satte ett alldeles för högt pris hade jag inte lagt upp den åt honom.

Menar du att Biffbert tar ansvar för hela affären? Han skriver ju att han inte ens tar ansvar för prislappen.
Menar att det är ok att annonsera åt andra generellt, försvarar inte begärt pris på denna.
Håller med!

@Ninen79 dina fejkannomser kan du sätta in i Kamratposten eller liknande. din "200K över vad köpes" var garanterat även den oseriös
Den där LV bör raderas! Folk som inte fattar kan tro att det är på riktigt.

"Ansvar för prissättning" låter märkligt. Är det inte fri prissättning som råder? Ansvar i övrigt kommer @Biffbert att få ta oavsett om han vill eller inte. Hängs förmodligen upp o net i taskan här i forumet om klockan skulle vara fake eller liknande :)

Haha, hotade dock inte. Meddelade bara berörd person om att han var nära på att hamna där.

Åååå tack så mkt att du meddelande alla denna viktiga varning. Jag har haft svårt att sova i natt pga detta. Vore oerhört hemskt att hamna på din lilla lista.... Hoppas verkligen att jag kan få en till chans, lovar bot och bättring!!!! :banghead::banghead:

Säljer inte åt mig, den gode chefen får sätta sitt eget pris.
Blir den inte såld så är det hans bekymmer :)

Självklart kan man sälja åt andra men man får vara medveten om att man måste ta fullt ansvar för försäljningen iom klockans ägare är anomym för köparen. Det går t.ex. inte att steppa åt sidan och hänvisa till ägaren om det blir något strul efter affären. Hade jag sålt åt någon annan så hade jag nog tagit en diskussion med ägaren om denne har en orimlig uppfattning om priset. Onödigt att hamna i denna tråd för någon annans skull.

Haha, hotade dock inte. Meddelade bara berörd person om att han var nära på att hamna där.

Åååå tack så mkt att du meddelande alla denna viktiga varning. Jag har haft svårt att sova i natt pga detta. Vore oerhört hemskt att hamna på din lilla lista.... Hoppas verkligen att jag kan få en till chans, lovar bot och bättring!!!! :banghead::banghead:

? Skrev inte med dig.

Se ovan, jo du skrev till mig. Eller?!

Alla större ställen har sin slum, sitt träsk eller sitt segregerade område. Så även Klocksnack. :rolleyes:

Blivit en hel del
IMG_2376.GIF

På forumet

Hehe, en smp för 9?

Var det kul? En 15 år gammal och oservad smp utan tillbehör och med sliten bezel.
Serva den och du landar på 14000. Addera en ny bezel och du slutar på 15000 för en smp utan box och cert som finns komplett i överflöd för samna peng.
Då får gärna berätta vad du hade betalt för den.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp