• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Moffan

Panerai
2-Faktor
Jag har ingen bra kamera och jag är dålig på att ta okej bilder. Men visst har jag egna bilder på klockan.
Foto 2017-09-17 13 58 37.jpg
Foto 2017-09-17 13 59 10.jpg
Foto 2017-09-17 13 56 42.jpg
Säga vad man vill om priset, det är en förbannat cool klocka med den tavlan.
 

Bas

Patek
Kan vara så att klockan är uttagen i Dubai av TS och denne inte kunde ha box & papper på sig när han kom tillbaka till Sverige (av div. anledningar) :)

Jo den tanken slog mig med, dock är det inte svårt att få med sig ett certifikat som är stämplat kan man tycka!
Någon som har koll på hur det är med världsgarantin utan cert?
 

McOak

Omega
Nope.
Inget cert = ingen garanti.
Har för mig att jag hört att hört det ska räcka, men tackar för förtydligande. Mao, bäst att avstå köp för den som är intresserad.
Om man nu inte vill ta en box genom tullen borde man väl i alla fall kunna ta certet i plånboken eller i värsta fall posta det.
Går nog att skicka båda skulle jag vilja påstå, känns ändå som en viktig detalj när det kommer till försäljning. Kan tänka mig att en sprillans ny utan B&P går att sälja på blocket med äkthetsintyg, blir nog näst intill omöjligt här på KS.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp