Oj, här var det någon som druckit en hel kartong citronjuice på morgonen!Använd PM-funktionen då. Jag jobbade med en Jugge en gång för 10 år sen förresten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, här var det någon som druckit en hel kartong citronjuice på morgonen!Använd PM-funktionen då. Jag jobbade med en Jugge en gång för 10 år sen förresten.
Säga vad man vill om priset, det är en förbannat cool klocka med den tavlan.Jag har ingen bra kamera och jag är dålig på att ta okej bilder. Men visst har jag egna bilder på klockan.![]()
![]()
![]()
Plus ett på det. Har inte en susning om priset är fullständigt bananas eller spot on, men en ruggigt sval klocka är det hur som helst.Säga vad man vill om priset, det är en förbannat cool klocka med den tavlan.
Mmm, och riktigt "kul" proviniens!Plus ett på det. Har inte en susning om priset är fullständigt bananas eller spot on, men en ruggigt sval klocka är det hur som helst.
Jag vet, därför jag skrev att det var klockan i fråga. Skulle kanske varit mer tydlig.Det är samma klocka,bara kolla serienummer
Vem bryr sig, massor av iranier i Sverige liksom..
Vad skönt att du fick göra din röst hörd, och med ett väldigt relevant och intellektuellt inlägg dessutom. Grattis.Använd PM-funktionen då. Jag jobbade med en Jugge en gång för 10 år sen förresten.
Well, dito.Vad skönt att du fick göra din röst hörd, och med ett väldigt relevant och intellektuellt inlägg dessutom. Grattis.
Jag har ingen bra kamera och jag är dålig på att ta okej bilder. Men visst har jag egna bilder på klockan.![]()
![]()
![]()
Jag försökte byta bilder nu, men vet inte hur man gör...någon som kan förklara?Du borde nog ange i annonsen att det är lånade bilder. Att du frågat föregående säljare tar jag för givet.
https://klocksnack.se/threads/seiko-7005-8140-s-k-pahlavi.81099/
28 papp @Mazdak , really? De brukar gå för 3-4000kr, menar du att proveniensen är värd 25 papp?
https://klocksnack.se/threads/seiko-7005-8140-s-k-pahlavi.81099/
28 papp @Mazdak , really? De brukar gå för 3-4000kr, menar du att proveniensen är värd 25 papp?
Men tänk på allt kul som du har haft för de där 700 kronorna...3-4000kr!! Kanske var lite snäll på priset när jag sålde mitt härke https://klocksnack.se/threads/seiko-diver-7005.25147/
Med tanke på att proveniensen tydligen ökar värdet 10-faldigt så får du bara en DJ för 250.Synd att det inte var en rolle då hade proveniensen varit värd 250 kakor
Jag jobbade med en finne på mitt förra jobbAnvänd PM-funktionen då. Jag jobbade med en Jugge en gång för 10 år sen förresten.
Är det att klocka kommer utan Box och papper som gör den dyr eller är det bara att det är skumt att sälja utan b&p på en så ny klocka?
Ny utan B&P är helt enkelt inte värt i närheten av 59 k. (Enligt mig)
Kan vara så att klockan är uttagen i Dubai av TS och denne inte kunde ha box & papper på sig när han kom tillbaka till Sverige (av div. anledningar)Helt ny inplastad klocka utan cert kan man ju tycka är väldigt skumt! Jag skulle iaf vara mycket tveksam tyvärr
Kan vara så att klockan är uttagen i Dubai av TS och denne inte kunde ha box & papper på sig när han kom tillbaka till Sverige (av div. anledningar)![]()
Någon som har koll på hur det är med världsgarantin utan cert?
Tack för svaret!Ej existerande
Påverkas det om TS har kvar kassakvittot?Ej existerande
Nope.Påverkas det om TS har kvar kassakvittot?
Om man nu inte vill ta en box genom tullen borde man väl i alla fall kunna ta certet i plånboken eller i värsta fall posta det.
Har för mig att jag hört att hört det ska räcka, men tackar för förtydligande. Mao, bäst att avstå köp för den som är intresserad.Nope.
Inget cert = ingen garanti.
Går nog att skicka båda skulle jag vilja påstå, känns ändå som en viktig detalj när det kommer till försäljning. Kan tänka mig att en sprillans ny utan B&P går att sälja på blocket med äkthetsintyg, blir nog näst intill omöjligt här på KS.Om man nu inte vill ta en box genom tullen borde man väl i alla fall kunna ta certet i plånboken eller i värsta fall posta det.