Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trygghet handlar väl om att man vet vilka man har att göra med tack vare Good-Guy trådar, utlovad retur osv?Här skiljer sig våra åsikter. Jag tycker som sagt att KS ska vara en tryggare marknadsplats än exempelvis Blocket.
Denna tråd skulle ju kunna bidra till att "kunskapen" om priser kan öka hos samtliga parter...Så säljaren ska lastas för sin okunskap men inte köparen?
Lever du i tron att GG-trådarna är ärliga så önskar jag dig lycka till.Trygghet handlar väl om att man vet vilka man har att göra med tack vare Good-Guy trådar, utlovad retur osv?
Denna tråd skulle ju kunna bidra till att "kunskapen" om priser kan öka hos samtliga parter...
Lever du i tron att GG-trådarna är ärliga så önskar jag dig lycka till.
Nu vet inte jag om det är detta Yonsson syftar på men om man är lite konspiratorisk skulle man väl kunna tänka sig att vissa känner varandra även utanför forumet och därmed kan skriva i varandras trådar trots att inga affärer gjorts och har de gjorts så blåser man ju inte sin kompisMin är det iaf
Skämt åsido, varför skulle man lämna ett positivt omdöme om man var missnöjd och inte kunnat reda ut det?
Detta har redan diskuterats massvis av gånger. Känner till flera personer som gjort bort sig men ändå har enbart positiva kommentarer i sin GG-tråd.Min är det iaf
Skämt åsido, varför skulle man lämna ett positivt omdöme om man var missnöjd och inte kunnat reda ut det?
Detta har redan diskuterats massvis av gånger. Känner till flera personer som gjort bort sig men ändå har enbart positiva kommentarer i sin GG-tråd.
Så säljaren ska lastas för sin okunskap men inte köparen?
Det är bra att du skyddar oss som är nya klockentusiaster!Alla har såklart inte koll. Självklart har folk ett ansvar att kolla upp vilket pris som är rimligt men om man konsekvent lägger ut klockor för ett överpris och därefter prisbumpar ner dem 30% så är man ute efter att lura folk. Sådant hör inte hemma här.
Ni diskuterar äpplen och päron.
Jävla skillnad på att någon enstaka gång lägga sig en tusing eller två för högt jmf med att konsekvent ha ett överpris på 30 procent.
https://klocksnack.se/threads/certi...-med-golden-shower-och-creampie-bilder.43249/
Löjligt dyrt för en klocka som modifierats och klockan verkar även ha haft lite problem när säljaren själv mottog den.
josua har tidigare varit i blåsväder angående sin annonsering, då för lite mycket superlativ. Dock har han trots sin påstådda okunskap valt att sälja ganska många klockor här på en kort tid.Jag känner inte Joshua. Han skriver i sin annons att han inte har koll.
Plust att han verkar jävligt skum!https://klocksnack.se/threads/certi...-med-golden-shower-och-creampie-bilder.43249/
Löjligt dyrt för en klocka som modifierats och klockan verkar även ha haft lite problem när säljaren själv mottog den.
W-hubs ska jag aldrig handla av igenAlla som köpt skx007/009 från watchhubs för 1200:- och sedan ska kränga iväg dem här för 1600-1800:-
Är heder inte värt mer än 400 spänn?
Alla som köpt skx007/009 från watchhubs för 1200:- och sedan ska kränga iväg dem här för 1600-1800:-
Är heder inte värt mer än 400 spänn?
Jag gav 1185:- sist jag köpte skx007 från watchhubs. Det är ett knappt år sedan. Så mycket lär inte priserna gått upp.Fixar du nya skx för 1200 så är det säkert flera som är intresserade av din hjälp
Inkl. skatt?Jag gav 1185:- sist jag köpte skx007 från watchhubs. Det är ett knappt år sedan. Så mycket lär inte priserna gått upp.
W-hubs ska jag aldrig handla av igen
Men det var inte som tråden handlade om. Ber om ursäkt för mitt utbrott.
Watchhubs är nog bra när det går bra så att säga. Man kan inte räkna med att ångra ett köp t.ex.Vilken cliffhanger berätta mer!
Jag gav 1185:- sist jag köpte skx007 från watchhubs. Det är ett knappt år sedan. Så mycket lär inte priserna gått upp.
Blaffigthttps://klocksnack.se/threads/seiko-7548-7008-från-1983-i-kanonskick.43941/
Oseriöst @gert att inte skriva att klockan är dåligt relumad. Priset blir ju även tokigt när man tar hänsyn till det.
Jag har handlat 4ggr från dem, sista gången väldigt nyligen och inte betalat moms en enda gång. Det lär inte de andra säljarna heller gjort. Tar man dessutom hänsyn till att en del av de klockor som varit till salu nyligen haft nåt år eller två på nacken blir deras prissättning ännu värre.Idag kostar dem cirka 1500 + moms och tull vilket man inte ofta åkte på tidigare men nu varje gång. Så ja man får väl betala runt 1750 - 1800 kr idag.
Så jo så mkt har priserna gått upp. Köpte min första för 895 kr från watchhubs för drygt tre år sedan.
Jag har handlat 4ggr från dem, sista gången väldigt nyligen och inte betalat moms en enda gång. Det lär inte de andra säljarna heller gjort.
Du och jag är på postens svarta lista helt enkelt.När är nyligen? jag har nämligen handlat där 10-15 gånger. 10 första utan moms, fem senaste med moms. ish.
EDIT: spelar egentligen ingen roll, ditt inlägg stämmer inte då den inte kostar 1200 kr. Om dem klarar sig utan moms så skulle den ha kostat 1460 kr. (om den hade gått att beställa vilket den inte gör) så därför tycker jag ditt inlägg inte hör hemma i denna tråden helt enkelt.