• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

galácticon

Patek
2-Faktor
brace-yourselves.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om den här tråden fortsätter utvecklas till en aggressiv metatråd om trådens ursprungliga koncept så är det högst sannolikt att tråden upphör att existera. Vem som kastade ut vems leksaker ur barnvagnen och kladdade på vems teckning med färgkritorna är ointressant. Håll topic.
 

Weberg

Audemars
Kan nog även bero på att tavlan är lite speciell och tilltalar en mindre målgrupp. Personligen tycker jag den är ful som stryk, men en polare till mig tycker tvärtom och bär sin varje dag, han fullkomligt ÄLSKAR den! Kul med olika smak, hursomhelst.
:)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Kan nog även bero på att tavlan är lite speciell och tilltalar en mindre målgrupp. Personligen tycker jag den är ful som stryk, men en polare till mig tycker tvärtom och bär sin varje dag, han fullkomligt ÄLSKAR den! Kul med olika smak, hursomhelst.
:)
Gillar också tavlan! Har varit nära på att lägga bud, men har lovat tjejen att hålla mig nu när jag redan har bokat en ny klocka :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Resonemang som detta är lustigt:


Potentiell köpare:
- Finns 8 klockor, samma som din till lägre pris på c24...

Säljaren: (dvs jag)
- ja, det stämmer nog, och 144 som har högre Pris!
Jag fattar inte; när jag tittar på annonser och tycker priset ligger för högt, bläddrar jag bara vidare. Att hela tiden ref till C24 och gnälla över "fel" pris är meningslöst. Priset är fritt liksom det står var och en fritt att både köpa och sälja. Alternativet är väl bara att lägga ett bud eller strunta i annonsen. Vem har rätt och vem har fel i en prisfråga, man man undra.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Nä den klockan har väl varit med i tråden ' den mest prisvärda klockan'. Jag som sett den irl tycker att den hör hemma där och inte här. Låter mer som att det är folk som försöker tjäna några tusingar som skambudar.
Eller hur, bara att man klickar hem t.ex. http://www.chrono24.se/breitling/chronomat-41--id3604248.htm och sen byter så har man nästan fyndat en 116610. Iofs. kan jag inte förstå varför han bara inte säljer den snabbt för 55 och själv köper en.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ska man tro mina PM så ligger min klocka bra till
Flera bud som är riktigt lågt:(
https://klocksnack.se/threads/rolex-116000-fullset-2014.46114/
Jag tycker priset är bra, det är tusan så det har kliat i mina köpfingrar när jag sett din annons. Men nu har det "tyvärr" trillat in annat...
Har du provat blocket? Vvet dock att det kan vara tålamodsprovande, men med tydliga uppmaningar som "prutade undanbedes och affär görs på min arbetsplats, betalning swish..." så sållar man bort flesta idioter. Den där klockan tilltalar många som inte hittar hit.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp