• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Någon får gärna fixa en breitling från chrono24 och byta :) Bara klockan har det nya digitala garantikortet. Så va väntar ni på fix it :)
Hade jag känt dig bättre så jag verkligen kunde varit 100% på att du inte eventuellt hoppade av affären så hade jag nog tusan gjort det.
Förresten, du borde kanske skriva in det kring garantikortet i din annons så det är tydligt :)
 
Det är nog inte det som är problemet.
Det är evighetsbumpandet som är irriterade... Istället bara för att sälja din sub och köpa den klockan som du vill ha istället.

Hade det funnits en i sverige att köpa för 55k så hade ja gjort det. Men det gör det inte, bara från utlandet och jag personligen gör inte affärer utanför svedala.
 
Hade det funnits en i sverige att köpa för 55k så hade ja gjort det. Men det gör det inte, bara från utlandet och jag personligen gör inte affärer utanför svedala.
Tålamod har du i alla fall. Jag vet inte hur höga oddsen är, att någon med just den Breitling modellen du vill ha ska vara intresserad av just den Rolex modellen som du har, och sedan få för sig att kontakta dig, men men... hoppet är det sista som överger en? :)
 
Hade jag känt dig bättre så jag verkligen kunde varit 100% på att du inte eventuellt hoppade av affären så hade jag nog tusan gjort det.
Förresten, du borde kanske skriva in det kring garantikortet i din annons så det är tydligt :)

Du behöver inte känna mig, hoppar inte av en affär och har ju inte bumpat min tråd i evigheter för ingen anledning.

Jag har bestämt mig, jag vill ha en breitling chronomat 41mm svart med stållänk. Kan du fixa det så har du en deal. Plus att du får rolex swaget som jag har också :)
 
Förmodar att du vid detta laget insett att du än en gång slängt ur dig något förhastat? Inte rätt tråd att använda om du vill ha hjälp att förstå vad det är som säljs. Vi hjälper gärna till och diskuterar objekt, men du får agera på rätt forum och vara lite ödmjukare i din framtoning.

Nej, detta är ingen tråd där man gissar och slänger ur sig saker utan belägg. Detta är en tråd man hänger ut objekt som är orimligt högt prissatta för att varna oerfarna köpare. Du smutsar ned tråden med påståenden plockade rakt ur din hatt. Det är ointressant när du gissar att något är dyrt, det är helt ointressant för oss andra.

Har varit bortrest så sorry för sent svar. Ja jag var förhastad och ber om ursäkt för detta. Jag tyckte klockan verkade dyr då jag själv kollat på en E.Park flera år tidigare, kollade av med Chrono24 men kollade inte tillräckligt noggrant så det blev fel med storlek o.s.v.
 
Ser en ny annons på en Tudor Pelagos dyka upp. Tänker: inte nu igen!
Kollar med spänning mot denna tråd... Nej, inget än. Märkligt :D
 
Visst finns det en smidighetsaspekt att köpa F2F på plats, så jag tycker kanske inte den behöver matcha lägsta C24 priset, men nån rimlighet måste ju finnas.
 
Måste ju vara duktigt dum den där Owid, med tanke på att det här är klocksnack och inte blocket/Tradera... Och att den är uppenbart handlad på C24(italien-stämplat cert, go figure)... suck...
 
Senast ändrad:
Censurerade lite nu, ber om ursäkt om det krökte några fjädrar på målsägande(men man blir ju för trött), det är ju orimligt så man börjar ju undra; visst om det var in-house men nu är det ju inte ens det...

Han, som säljare får sätta exakt vilket pris han vill.
Du, som köpare får välja om du vill köpa den för det priset eller inte.

Sluta klaga och kolla någon annanstans.
 
  • Like
Reactions: JLW
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp