Rajding
Basic
Fel tråd men...
https://klocksnack.se/threads/rolex-sub-11610ln.44010/
@TouchingEvil , hur länge ska du bumpa den där? Sälj den istället och köp det du vill ha!
Trägen vinner, skam den som ger sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fel tråd men...
https://klocksnack.se/threads/rolex-sub-11610ln.44010/
@TouchingEvil , hur länge ska du bumpa den där? Sälj den istället och köp det du vill ha!
Eller hur, bara att man klickar hem t.ex. http://www.chrono24.se/breitling/chronomat-41--id3604248.htm och sen byter så har man nästan fyndat en 116610. Iofs. kan jag inte förstå varför han bara inte säljer den snabbt för 55 och själv köper en.
Helt otroligt att du inte gör det själv.Någon får gärna fixa en breitling från chrono24 och bytaBara klockan har det nya digitala garantikortet. Så va väntar ni på fix it
![]()
Helt otroligt att du inte gör det själv.
Det är nog inte det som är problemet.Har inte kunskapen, ni som snackar om det och tycker det är en baggis kan väl hjälpa iså fall.
Hade jag känt dig bättre så jag verkligen kunde varit 100% på att du inte eventuellt hoppade av affären så hade jag nog tusan gjort det.Någon får gärna fixa en breitling från chrono24 och bytaBara klockan har det nya digitala garantikortet. Så va väntar ni på fix it
![]()
Det är nog inte det som är problemet.
Det är evighetsbumpandet som är irriterade... Istället bara för att sälja din sub och köpa den klockan som du vill ha istället.
Tålamod har du i alla fall. Jag vet inte hur höga oddsen är, att någon med just den Breitling modellen du vill ha ska vara intresserad av just den Rolex modellen som du har, och sedan få för sig att kontakta dig, men men... hoppet är det sista som överger en?Hade det funnits en i sverige att köpa för 55k så hade ja gjort det. Men det gör det inte, bara från utlandet och jag personligen gör inte affärer utanför svedala.
Hade jag känt dig bättre så jag verkligen kunde varit 100% på att du inte eventuellt hoppade av affären så hade jag nog tusan gjort det.
Förresten, du borde kanske skriva in det kring garantikortet i din annons så det är tydligt![]()
http://www.chrono24.se/breitling/br...1--mod1696.htm&models=1696&manufacturerIds=32
Beprövad handlare och dessutom möjligt med Trusted checkout. Kör!
Puh, skönt att jag reserverade migFel klocka hahaha
Förmodar att du vid detta laget insett att du än en gång slängt ur dig något förhastat? Inte rätt tråd att använda om du vill ha hjälp att förstå vad det är som säljs. Vi hjälper gärna till och diskuterar objekt, men du får agera på rätt forum och vara lite ödmjukare i din framtoning.
Nej, detta är ingen tråd där man gissar och slänger ur sig saker utan belägg. Detta är en tråd man hänger ut objekt som är orimligt högt prissatta för att varna oerfarna köpare. Du smutsar ned tråden med påståenden plockade rakt ur din hatt. Det är ointressant när du gissar att något är dyrt, det är helt ointressant för oss andra.
Ja, gråhandlade Pelagos verkar tydligen öka i värde 4.000-5000:- så fort de passerar svenska gränsen...Ser en ny annons på en Tudor Pelagos dyka upp. Tänker: inte nu igen!
Kollar med spänning mot denna tråd... Nej, inget än. Märkligt![]()
Otroligt lukrativ business! Ska ta och samla på mig en massa Pelagos/BB här i Italien och sen slänga på 5 papp på varje!Ja, gråhandlade Pelagos verkar tydligen öka i värde 4.000-5000:- så fort de passerar svenska gränsen...
https://klocksnack.se/threads/oanvänd-tudor-pelagos-25500tn.46719/Ser en ny annons på en Tudor Pelagos dyka upp. Tänker: inte nu igen!
Kollar med spänning mot denna tråd... Nej, inget än. Märkligt![]()
Upp till var och en att bestämma priset, eller? Om den kommer säljas för det priset är en helt annan femmahttps://klocksnack.se/threads/oanvänd-tudor-pelagos-25500tn.46719/
är det ett skämt eller? 33k? @Owird
Ja eller augusti/september någon gång. Utseendet ändrades något också med fler rader text bl.aAng Pelagos, när kom inhouse-verket? Mitten av 2015?
Tålamod har du i alla fall. Jag vet inte hur höga oddsen är, att någon med just den Breitling modellen du vill ha ska vara intresserad av just den Rolex modellen som du har, och sedan få för sig att kontakta dig, men men... hoppet är det sista som överger en?![]()
Något åt det hållet och de med nya verket har ju fyra textrader nedtill på tavlan vilket ingen av dessa pelagos har. Det är två extra textrader med cosc...Ang Pelagos, när kom inhouse-verket? Mitten av 2015?
Trist/onödig/elak kommentarMåste ju vara duktigt dum i hövvet den där Owid, med tanke på att det här är klocksnack och inte blocket/Tradera... Och att den är uppenbart handlad på C24(italien-stämplat cert, go figure)... suck...
Censurerade lite nu, ber om ursäkt om det krökte några fjädrar på målsägande(men man blir ju för trött), det är ju orimligt så man börjar ju undra; visst om det var in-house men nu är det ju inte ens det...Trist/onödig/elak kommentar![]()
Mycket är dyrt i Sverige jämfört med andra länder. Det stör mig grymt..Otroligt lukrativ business! Ska ta och samla på mig en massa Pelagos/BB här i Italien och sen slänga på 5 papp på varje!
Censurerade lite nu, ber om ursäkt om det krökte några fjädrar på målsägande(men man blir ju för trött), det är ju orimligt så man börjar ju undra; visst om det var in-house men nu är det ju inte ens det...
Vad är då meningen med tråden?Han, som säljare får sätta exakt vilket pris han vill.
Du, som köpare får välja om du vill köpa den för det priset eller inte.
Sluta klaga och kolla någon annanstans.