• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Varför överpris? Och varför en parad av smileys så att det inte går att veta om du är ironisk/sarkastisk eller inte?

Om man ska outa en klocka i den här tråden anser jag att man bör lägga lite mer energi på inlägget med relevanta jämförelsepriser så att man har lite mer på fötterna att presentera än ett random uttalande.
Gjorde mig rolig över annonsens oskyldiga miss bara. 6 65000 kr tycker jag är ett överpris, även om klockan är fin :)

Vi är ju alla olika men jag tycker inte att de är prisvärda trots 25 %. Och Klarnas fakturametoder är inget jag tycker är något att ha...
Var klämmer skon? Ett företag erbjuder produkter som faktiskt har gått hem på Klocksnack, nu med ett extraknäck i form av 25% rabatt om du väljer Klarnas fakturaköp (29 kr, 14 dagars förfallotid). Om Royal Straps hade varit en bad guy hade det visat sig för längesedan.

Var klämmer skon? Ett företag erbjuder produkter som faktiskt har gått hem på Klocksnack, nu med ett extraknäck i form av 25% rabatt om du väljer Klarnas fakturaköp (29 kr, 14 dagars förfallotid). Om Royal Straps hade varit en bad guy hade det visat sig för längesedan.
Det är Klarnas faktura jag inte gillar och gick igång på. Ingen skugga ska falla på @Royal Straps och hans business. Sorry!

Vi är ju alla olika men jag tycker inte att de är prisvärda trots 25 %. Och Klarnas fakturametoder är inget jag tycker är något att ha...
håller (delvis) med om klarnas fakturametoder men att diskutera huruvida nya klockor från en svensk butik är prisvärda eller ej hör nog inte hemma i denna tråden såsom jag m.fl. påpekar.
Nya klockor kostar vad de kostar, och jag tycker att mattias gör en schysst deal med -25%.

Edit: Case closed.

håller (delvis) med om klarnas fakturametoder men att diskutera huruvida nya klockor från en svensk butik är prisvärda eller ej hör nog inte hemma i denna tråden såsom jag m.fl. påpekar.
Nya klockor kostar vad de kostar, och jag tycker att mattias gör en schysst deal med -25%.
Ja, som sagt ber jag om ursäkt för mitt inlägg. Det var ordet superdeal och Klarna i samma mening som fick att surna till! :rage:

Kort via Stripe och kostar inget även Amex :)
Men vissa tycker det känns tryggt att se klockan först och betala sen, Då är Klarna ett bra alternativ, dock dyrt för Royal Straps ;)
Kanske en medelväg. Handla och använda Klarnas checkout för kort/ direktöverföring - men slippa fakturabiten och avgifter. Kanske dock Klarna inte är intresserade av.......:pompus:

Exakt 25% rabatt på en Omega från Engström :rolleyes:
Nä, då går jag hellre dit själv och köper den helt ny för samma pris...
https://klocksnack.se/threads/6-veckor-gammal-omega-smp-ceramic-inköpt-på-rob-e-25-2-2016.53073/
Det var nog bara ett julerbjudande, men man kan säkert få mellan 10-15 iaf det är ganska standard på Omega
Jag tror inte att man skall förvänta sig samma pris året runt som man har sett under en viss kampanj. Om så vore fallet så skulle jag kräva att få köpa färskpotatis för 50 öre kilot varje dag.

Kan en enskild person få 25% rabatt på en Omega. Troligt. Kan vem som helst få 25%? Inte troligt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp