Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ganska säker på att han menar den extra nollan som smugit sig in.Hoppas ni skämtar är ju pinsamt billigt
Gjorde mig rolig över annonsens oskyldiga miss bara. 6 65000 kr tycker jag är ett överpris, även om klockan är finVarför överpris? Och varför en parad av smileys så att det inte går att veta om du är ironisk/sarkastisk eller inte?
Om man ska outa en klocka i den här tråden anser jag att man bör lägga lite mer energi på inlägget med relevanta jämförelsepriser så att man har lite mer på fötterna att presentera än ett random uttalande.
Självklart skämtade jag, det var den där extranollan som såg skum ut baraHoppas ni skämtar är ju pinsamt billigt
Gjorde mig rolig över annonsens oskyldiga miss bara. 6 65000 kr tycker jag är ett överpris, även om klockan är fin
Tack nu såg jagGanska säker på att han menar den extra nollan som smugit sig in.
Hahaha jag hajjar den råkade smyga sig inSjälvklart skämtade jag, det var den där extranollan som såg skum ut bara
Hahaha jag hajjar den råkade smyga sig in
Måste hinna pröva mycket klockor i livet, har många kvarÄr du handlare eller bara flippare av rang?
Jag ser inte varför en deal på 25% av från hela deras sortiment ska hamna i tråden för minst prisvärda klockor.Det här känns inte som någon superdeal...
https://klocksnack.se/threads/klarna-superdeal-tom-31-3-24-00.52654/
Håller med, @Royal Straps borde kanska hamna i mest prisvärda när han erbjuder 25% hyvling.Jag ser inte varför en deal på 25% av från hela deras sortiment ska hamna i tråden för minst prisvärda klockor.
Vi är ju alla olika men jag tycker inte att de är prisvärda trots 25 %. Och Klarnas fakturametoder är inget jag tycker är något att ha...Jag ser inte varför en deal på 25% av från hela deras sortiment ska hamna i tråden för minst prisvärda klockor.
Inte prisvärda och minst prisvärda är ju inte riktigt samma sak..Vi är ju alla olika men jag tycker inte att de är prisvärda trots 25 %. Och Klarnas fakturametoder är inget jag tycker är något att ha...
Var klämmer skon? Ett företag erbjuder produkter som faktiskt har gått hem på Klocksnack, nu med ett extraknäck i form av 25% rabatt om du väljer Klarnas fakturaköp (29 kr, 14 dagars förfallotid). Om Royal Straps hade varit en bad guy hade det visat sig för längesedan.Vi är ju alla olika men jag tycker inte att de är prisvärda trots 25 %. Och Klarnas fakturametoder är inget jag tycker är något att ha...
Det är Klarnas faktura jag inte gillar och gick igång på. Ingen skugga ska falla på @Royal Straps och hans business. Sorry!Var klämmer skon? Ett företag erbjuder produkter som faktiskt har gått hem på Klocksnack, nu med ett extraknäck i form av 25% rabatt om du väljer Klarnas fakturaköp (29 kr, 14 dagars förfallotid). Om Royal Straps hade varit en bad guy hade det visat sig för längesedan.
håller (delvis) med om klarnas fakturametoder men att diskutera huruvida nya klockor från en svensk butik är prisvärda eller ej hör nog inte hemma i denna tråden såsom jag m.fl. påpekar.Vi är ju alla olika men jag tycker inte att de är prisvärda trots 25 %. Och Klarnas fakturametoder är inget jag tycker är något att ha...
Ja, som sagt ber jag om ursäkt för mitt inlägg. Det var ordet superdeal och Klarna i samma mening som fick att surna till!håller (delvis) med om klarnas fakturametoder men att diskutera huruvida nya klockor från en svensk butik är prisvärda eller ej hör nog inte hemma i denna tråden såsom jag m.fl. påpekar.
Nya klockor kostar vad de kostar, och jag tycker att mattias gör en schysst deal med -25%.
det är lugnt. Jag editerade mitt inlägg mesans du svarade.Ja, som sagt ber jag om ursäkt för mitt inlägg. Det var ordet superdeal och Klarna i samma mening som fick att surna till!
Kort via Stripe och kostar inget även AmexNär klarna är det enda betalningsalternativet bli min köplust iskall.
Kanske en medelväg. Handla och använda Klarnas checkout för kort/ direktöverföring - men slippa fakturabiten och avgifter. Kanske dock Klarna inte är intresserade av.......Kort via Stripe och kostar inget även Amex
Men vissa tycker det känns tryggt att se klockan först och betala sen, Då är Klarna ett bra alternativ, dock dyrt för Royal Straps
Exakt 25% rabatt på en Omega från Engström
Nä, då går jag hellre dit själv och köper den helt ny för samma pris...
https://klocksnack.se/threads/6-veckor-gammal-omega-smp-ceramic-inköpt-på-rob-e-25-2-2016.53073/
Får man 25% från Rob Engström på Omega? Det är sjukt bra faktiskt
Ska väl inte svära på det, men de skickade ut ett "erbjudande" i jultider till Ks:are att man fick 25% på longines och Omega... så då har man en känsla av vad de kan ge...
Mja, standarden brukar ligga på runt 25% när det kommer till Omega, det har flera sagt...Det var nog bara ett julerbjudande, men man kan säkert få mellan 10-15 iaf det är ganska standard på Omega
Mja, standarden brukar ligga på runt 25% när det kommer till Omega, det har flera sagt...
Exakt 25% rabatt på en Omega från Engström
Nä, då går jag hellre dit själv och köper den helt ny för samma pris...
https://klocksnack.se/threads/6-veckor-gammal-omega-smp-ceramic-inköpt-på-rob-e-25-2-2016.53073/
Jag tror inte att man skall förvänta sig samma pris året runt som man har sett under en viss kampanj. Om så vore fallet så skulle jag kräva att få köpa färskpotatis för 50 öre kilot varje dag.Det var nog bara ett julerbjudande, men man kan säkert få mellan 10-15 iaf det är ganska standard på Omega