"[…] trots skillnaderna i de olika situationerna (utnyttja människor i en "utsatt situation" kontra försäljning av en lyxvara som riktar sig till en nischad målgrupp)."
Skillnaden som folk uppfattar är nog 15 000:- jämfört 250:-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"[…] trots skillnaderna i de olika situationerna (utnyttja människor i en "utsatt situation" kontra försäljning av en lyxvara som riktar sig till en nischad målgrupp)."
Skillnaden som folk uppfattar är nog 15 000:- jämfört 250:-
Ge dig, denna tråd är som nog alla normalbegåvade (räknar inte in dig där) förstår i första hand för objekt som verkar oskäligt högt prissatta, självklart så får man sätta vilket pris man vill men det är även fritt att diskutera priser på K&S och det gör vi i den här tråden vare sig du vill eller inte...
Verkligen trist med dessa personangrepp. Finns en klick BW som inte tål att bli ifrågasatta, inte förstår ironi samtidigt som de tror att de har ensamrätt på dito.Trist. Där kom ett personangrepp från en av forumets mer softa personer. Bara för att någon inte tycker som du.
Verkligen trist med dessa personangrepp. Finns en klick BW som inte tål att bli ifrågasatta, inte förstår ironi samtidigt som de tror att de har ensamrätt på dito.
Se Klockbutikstråden.Berätta!
Se Klockbutikstråden.
Jag är så långt ifrån primadonna du kan tänka dig. Tycker bara att personangrepp inte hör hemma i KS. Eller?Ja? Är du en sådan primadonna som tror att folk bryr sig om små utspel?
Jag är så långt ifrån primadonna du kan tänka dig. Tycker bara att personangrepp inte hör hemma i KS. Eller?
Jag undrar vad ni har för inställning till de, för andra vilt främmande personer, som tycker sig besitta rätten att verbalt kränka, håna och förminska andra.Som sagt, jag tycker du hör hemma här. Är det något du undrar?
Jag undrar vad ni har för inställning till de, för andra vilt främmande personer, som tycker sig besitta rätten att verbalt kränka, håna och förminska andra.
En bra iakttagelse. Men vad är svaret på min fråga?Nja, våra medlemmar har ju kors och tvärs en förmåga att kränka, det är ju inte unikt för dig.
Nja, vad det gäller att kränka så är du samma kålsupare..En bra iakttagelse. Men vad är svaret på min fråga?
Men snälla nån. Jag tror herrn behöver självgranska sig lite. Är man sjuuuuukt jobbig i början så blir folk avigt inställda. Det berättigar självklart inte att folk kränker någon, men du kanske ska tagga ner lite och skriva lite klockrelaterat istället för att bara provocera.En bra iakttagelse. Men vad är svaret på min fråga?
Nja, vad det gäller att kränka så är du samma kålsupare..
Jag är här för att läsa och lära. Finns mycket spännande och intressant. Sen så finns det ett gäng imbeciller som ägnar sig åt klassiska härskartekniker. Dessa kan dra åt helvete. Glöm att jag viker ner mig för detta patrask. Blir hellre avstängd än blidkar dessa avskum. Skriver nåt gör jag när jag vill, vad jag vill.Men snälla nån. Jag tror herrn behöver självgranskning sig lite. Är man sjuuuuukt jobbig i början så blir folk avigt inställda. Det berättigar självklart inte att folk kränker någon, men du kanske ska tagga ner lite och skriva lite klockrelaterat istället för att bara provocera.
Då kan du räkna med att vissa blir irriterade. Svårare än så är det inte. Självcensur är nyttigt.Skriver nåt gör jag när jag vill, vad jag vill.
Skriver nåt gör jag när jag vill, vad jag vill.
Aspberger <3 Klockor
Dåså, då får du fortsätta tjura.
Dåså, då får du fortsätta tjura.