• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vet att detta förmodligen inte går men det hade varit bättre om en annons Max får bumpas 1 gång i veckan eller att man bara får bumpa en annons 5 gånger. Tröttsamt att läsa samma annonser varje dag som är för högt prissatta
 
Det positiva i det här verkar vara att vi inte har så många överprisade klockor då endast ett fåtal exempel dykt upp, om inte endast 1.
Har själv behövt sänka många klockor, mycket beroende på att vissa märken har varit svåra att få en indikation om ett markandsvärder i Sverige. Tittar du på Zenith som ett exempel är dessa betydligt attraktivare i UK än i norden.

Men samtidigt så förväntar väl sig alla Klocksnackare bästa skick för lägsta pris inte sant? ;)
 
Marknaden bestämmer priset. Samma med bilar och bostäder. Sista idioten är inte född, så ibland kan man få ett överpris. Men generellt inte.
 
Ge dig, denna tråd är som nog alla normalbegåvade (räknar inte in dig där) förstår i första hand för objekt som verkar oskäligt högt prissatta, självklart så får man sätta vilket pris man vill men det är även fritt att diskutera priser på K&S och det gör vi i den här tråden vare sig du vill eller inte...

Trist. Där kom ett personangrepp från en av forumets mer softa personer. Bara för att någon inte tycker som du.
 
2w2j8fd.jpg
 
En bra iakttagelse. Men vad är svaret på min fråga?
Men snälla nån. Jag tror herrn behöver självgranska sig lite. Är man sjuuuuukt jobbig i början så blir folk avigt inställda. Det berättigar självklart inte att folk kränker någon, men du kanske ska tagga ner lite och skriva lite klockrelaterat istället för att bara provocera.
 
Men snälla nån. Jag tror herrn behöver självgranskning sig lite. Är man sjuuuuukt jobbig i början så blir folk avigt inställda. Det berättigar självklart inte att folk kränker någon, men du kanske ska tagga ner lite och skriva lite klockrelaterat istället för att bara provocera.
Jag är här för att läsa och lära. Finns mycket spännande och intressant. Sen så finns det ett gäng imbeciller som ägnar sig åt klassiska härskartekniker. Dessa kan dra åt helvete. Glöm att jag viker ner mig för detta patrask. Blir hellre avstängd än blidkar dessa avskum. Skriver nåt gör jag när jag vill, vad jag vill.
 

Så här, sluta lipa, get some skin och lev med att du får ta en och annan lavett.

Jag har tipsat dig tidigare om att ta det lite chill i början och känna av hur forumet och dess medlemmar funkar. Du eldar på friskt själv och mot bakgrund av det bör du vara en tillräckligt stor pojke för att ta det. Och om man som du gjorde, festade till det och körde Juha Valjakalla som profilbild så är det inte läge att spela ut näthat-kortet.

I samma anda har vi sagt till de som du ofta hamnar i clinch med att de bör sätta dig på ignore om de nu tycker att du är så jobbig.

Det här är ett forum för (well) vuxna människor och deltagande är frivilligt.

Frågor på det?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp