Whedda
Silver
Mycket god smak i de bilderna även om jag föredrar stavindex
Snarare inspirerande!
Jag med...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket god smak i de bilderna även om jag föredrar stavindex
Snarare inspirerande!
Den där är riktigt snygg! Skulle nog kunna säga att det är så nära graal man kan komma för mig med i dagsläget..Den nya 40mm DD:n är antagligen min Graal. Kan kanske vara aktuell om 5-10 år när priserna på dessa förhoppningsvis gått ner lite... I vitguld i så fall.
Yes! Nice piece of shit. Inte helt hundra med tavlan. Vill se den live snart. Kan bli min "sista" klocka.Den nya 40mm DD:n är antagligen min Graal. Kan kanske vara aktuell om 5-10 år när priserna på dessa förhoppningsvis gått ner lite... I vitguld i så fall.
Skrev förut att graalen är en AP bumblebee. Den kan inte vara en graal, den är alldeles för realistisk för det.
Min graal är en PP Celestial Grand Complication 6102P
Perfektion
Ja det är svårt att argumentera mot en celestial... Det är verkligen en bit konst på armen!Skrev aldrig ut det, men funderade på att även skriva att PP och AP aldrig någonsin kommer finnas med i bilden, för att de är så jävla fula och så smaskar du till med den här!?! Riktigt fin!
Jag skrev det där 2012. Den är inte graalig längre
Ok, så ett grattis i efterhand är kanske på sin plats?! Kul med trådar som vaknar upp efter lång tid
Jag har lagt handpenningen och väntar på min graal.
Vet inte vad jag ska göra när jag väl har den... gräva ner mig i ett hål?
En graal är bara en graal fram tills den sitter på handleden. Efter det är det bara bundet kapital som delbetalning till nästa graal.Jag har lagt handpenningen och väntar på min graal.
Vet inte vad jag ska göra när jag väl har den... gräva ner mig i ett hål?
En graal är bara en graal fram tills den sitter på handleden. Efter det är det bara bundet kapital som delbetalning till nästa graal.