Oniel
Silver
Köp klockan i väntan på att det ska hända då. Går ju alltid att sälja när det väl är dags
Det blir nog bäst för husfriden också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp klockan i väntan på att det ska hända då. Går ju alltid att sälja när det väl är dags
Allt som man tar med sig in i relationen stannar för evigt och är ditt eget. Så är det bara...Helt korrekt ! Spara NU, lev så spartanskt du står ut med (och helst lite till) så har du snart din drömklocka !
Sedan när dagen kommer då en flickvän/fru börjar hinta att du "kanske borde sälja den där klockan" för att kunna finansiera en (enligt henne) praktisk Volvo kombi, ja då slår du bara dövörat till
Nu är det så populärt med jämställdhet, så HON får baske mig finna sig i att det är bäst för husfriden att du behåller din klocka.Det blir nog bäst för husfriden också
Nu är det så populärt med jämställdhet, så HON får baske mig finna sig i att det är bäst för husfriden att du behåller din klocka.
Det kommer låta så här: "Ja älskling, du får behålla din klocka om jag får behålla diamanthalsbandet du snart kommer att köpa till mig."Ska framföra detta när det är dax
Det är bara att inse att som man drar man alltid det kortaste strået !Det kommer låta så här: "Ja älskling, du får behålla din klocka om jag får behålla diamanthalsbandet du snart kommer att köpa till mig."
Smurfen var det väl ändå din skojare?
Den är inte graal på samma nivå, den kan man köpa inom några månader om man vill. RM är lite fetare, mer håll-käften & lite mer ouppnåelig för tillfället.Smurfen var det väl ändå din skojare?
Det kommer låta så här: "Ja älskling, du får behålla din klocka om jag får behålla diamanthalsbandet du snart kommer att köpa till mig."
Vacheron Constantin "Historique" 1921
Bjuder på en videorecension också.
+1, så jvla fin!
Min med. Bra val
Här är en låneklocka från Nymans som jag fick låna när en av mina klockor var inne på reparation
Jag känner inte dig alls på något som helst sätt, eller vet något om dig som person eller människa, men utan att ens behöva anstränga mig så kan jag med stor säkerhet säga att jag hatar dig.
Den är helt gaaalet fin. Får man alltså en låneklocka samtidigt som man har en inlämnad alltså? En av otroligt hög kaliber i detta fall!Här är en låneklocka från Nymans som jag fick låna när en av mina klockor var inne på reparation
Min egen graal skulle nog vara en "bespoke" från Patek.
Hur den skulle se ut vet jag inte men bara vetskapen om att jag har något helt unikt som är skapat av några av världens duktigaste handverkare på armen skulle ge mig gåshud.
Den behöver inte vara så komplicerad som den Henry Graves gav Patek i uppdrag att göra, en kronograf hade räckt för mig. Men med mina material och färgval.
Åja, du ska väl bli vuxen någon gång! Har också en soft spot för Explorern, av samma skäl som du skrev.
(Lånad bild från nätet)
Rolex Explorer 1 är min graal, så sjukt snygg i sin enkelhet + att jag gillar äventyrsvibben.Tyvärr känns den ouppnåelig, för en fattig student som jag, antar att jag måste prioritera bättre...
Otäckt sant faktiskt.Vilken är din Graal som du äger?
En Graal är som sagt bara en Graal tills att du skaffar den. Jakten och förväntningarna är alltid det som driver klockintresset
Här har du:Måste nog säga denna. Fick en av morfar för en väldans massa år sen, har blivit av med den och kommer nog inte hitta den...
Helst skulle man ju haft ett automatisk urverk och svepande vinkningar.