Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg att jag inte skrivit i denna tråd.
En vacker dag vill jag ha en Daytona 6263.
Provade en i Italien i somras och den kostade 22.000€
/j
Sjukt fin klocka, hur var skicket på den du tittade på? tycker 22.000 euro känns ganska bra för den klockan.
Helt klart denna (Daytona 6263)...
Fast denna växer dock mer och mer hos mig (Patek 5140) :
Ja, shit. Tyckte mm300 var svindyr för några år sedan. Man undrar ju vart detta ska sluta.Uppar den här tråden bara för det är kul att se hur många (ink mig själv) har hunnit köpa sin 'graal' på bara 2.5år, kul att se vilken prisnivå vissa låg på i klockväg för 2.5 år sedan mot idag, nästan skrämmande....
En dag, en dag... (Den vanliga versionen dock men denna är helt ok med)
Det är lite det som är grejen med just den modellen! Sjukt coolt enligt mig!Stör mig otroligt mycket på att tavlan inte är centrerad.
Vet inte hur bilden blir nu när jag är på telefonen.
Detta är nog min graal. Blancpain fifty fathoms 50th anniversary. Gjordes endast i 150 exemplar år 2003.
En dag, en dag... (Den vanliga versionen dock men denna är helt ok med)
Inte enligt säljaren på Nymans. Han sade att denna var specialframtagen för, som han sade: "den asiatiska marknaden"Är inte det den vanliga versionen?