Jävlar så bra. Vad mäter den ens/vad upplevs den som? Ser rätt krallig ut.Den är grym irl, men 5970 är bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävlar så bra. Vad mäter den ens/vad upplevs den som? Ser rätt krallig ut.Den är grym irl, men 5970 är bättre
Är väl 45% av list om du ens frågar efter en ulysse? 60% av list om du drar kortet.Ulysse Nardin Classic Minute Repeater, för full effekt bör man äga ett oljefält till denna.
Slänger du med en erotica hourstriker är det 99% av list.Är väl 45% av list om du ens frågar efter en ulysse? 60% av list om du drar kortet.
Ursäkta med vad är detta för ohygglig styggelse!?
Den är 41mm och lite drygt 12mm tjock. Jag har en rätt liten handled men den upplevs inte stor i verkligheten. Definitivt en klocka man kan bära till allt. Tror 5970 är 40mm men något tjockare om jag inte minns fel.Jävlar så bra. Vad mäter den ens/vad upplevs den som? Ser rätt krallig ut.
Den är grym irl, men 5970 är bättre
Med detta sagt så vill jag fråga: Patek Philippe 5167, Aquanaut. - det verkar finnas 2st modeller av den "vanliga" i stål.. skillnaden jag pratar om är indexmarkering/ingen indexmarkering kl 3, vid datumfönstret. (Se bilder)
Aaahaaa... Ok ok, det hade jag ingen aning om, tack så mkt för info!Det stämmer att det finns två olika modeller av den ”vanliga” Aquanauten i stål.
Referens 5165 (38mm) vs 5167 (40mm)
Aaahaaa... Ok ok, det hade jag ingen aning om, tack så mkt för info!
Vet du om 5165 är lika svår att komma över, över disk hos AD i Sverige?
Och om priset skiljer sig något?
Att kika på C24 ger juh liksom ingen vidare kunskap få det är fri prissättning och privatpersoner vill bli miljonärer...
Mvh Roffe
Gillar den här väldigt mycket! Så cool
Det är en av de första klockorna jag skulle köpa om jag blev snuskigt rik
Den jag la upp är 5270r, 5970 ser ut så härVad är det för skillnad på den och 5270R?
Edit: detta är föregångaren till 5270r lyckades jag googla fram. Finns en tråd på ett annat forum där folk debatterar vilken som är bäst. Riktigt underhållande tråd. I mitt fall tror jag att jag håller fast vid 5270R som graal.
Atm är det 1016. Snubblade över en bild för 4-5 år sedan och blev häpen av hur balanserad den var. Men lika häpen över priset. Men det har ju visat sig att man borde slagit till för häpen förblir jag.
Håller med. Den moderna explorern har inget på denna.Imho den enda snygga Rolexen som jag faktiskt vill ha. Fattar inte hur de kunde ersätta sifforna med de nuvarande.
För att dämpa habegäret lite fick jag ta på mig min Zex idag.Håller med. Den moderna explorern har inget på denna.
Fantastisk! Tjock och go!Varit min graal ett tag nu.
+1Atm är det 1016. Snubblade över en bild för 4-5 år sedan och blev häpen av hur balanserad den var. Men lika häpen över priset. Men det har ju visat sig att man borde slagit till för häpen förblir jag.
Sub, Comex
Luxury Watches har en ute för 1.250.000kr. Sedan om den säljs för det eller inte har jag inte en aning om.Vad betingar en sådan i dagens läge tro?
Luxury Watches har en ute för 1.250.000kr. Sedan om den säljs för det eller inte har jag inte en aning om.
https://www.blocket.se/stockholm/Rolex_Submariner_5513_COMEX_78285360.htm?ca=15&w=3